Gå til innhold

En liten solskinnshistorie


Stein86

Recommended Posts

Det hele begynte med en liten tur på Rema for å kjøpe inn litt snacks til kvelden.

Etter at nesten hele posen var slukt fant jeg denne lille rakkeren i bunnen av Snack Chips posen.

Diverse328.jpg

Hmmmmmmm... ikke veldig delikat men syntes først at det ikke var noe big deal. Men etter en liten stund tenkte jeg at det kunne være artig og høre med Kims om hva de hadde å si. Etter litt mailer fram og tilbake endte det med at jeg sendte posen og innholdet til Kims for analyse.

Så gikk det ei stund og jeg hadde egentlig glemt hele opplegget, og i postkassen idag fant jeg en hentelapp fra Kims og da gikk turen ned på postkontoret der de fant denne til meg:

IMG_4749.jpg

Wohooo.. Og slik så det ut under åpning av pakken:

IMG_4750.jpg

Og for å fatte hvor mye chips og nøtter det er snakk om måtte jeg bare pakke alt ut og se hvor mye det var:

IMG_4751.jpg

IMG_4753.jpg

Jeg må si at dette var litt overveldende mye, men skal nok bli kvitt det. :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius
  • Admins

Problemet er vel om den billa var gammel og sprøhadde du ikke merket om diu spiste den heller, masse masse vitaminer i de der gitt... he he

Vel godt å se at de tar det på alvor da og shipper ut litt snadder til deg, kansje jeg finner en MARK i esken fra ScandicShine en dag, og da skal Ketil BLØ da....moahahahahha

Men esken så grei ut den gitt.... mmmmm.. kims

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det var litt festlig jeg så måtte bare lage en liten post om det.

Fulgte med et brev i pakken der de forsikret meg om at det var en helt vanlig bille som ikke hadde vært skadelig å spise. :thumbup:

Hadde ikke regnet med noe annet egentlig, kanskje noen av dere så OL sendingene til NRK i Beijing når de var innom et kinesisk apotek?

Der ble alt fra biller, slangeskinn og skorpioner solgt som medisin.

Kanskje jeg hadde blitt frisk fra den skumle sykdommen som kommer snikende, (detailing-basillen) dersom jeg hadde spist den. :P

Eller vent, var det den basillen som en ikke vil at skal gå bort? :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius
Hans Marius

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...