Sturk

Ønsker tilbud på lakkbeskyttelse av V70 i Bergen

Ønsker tilbud på lakkbeskyttelse av Volvo V70 (ny i des 2011) med takboks i Bergensområdet.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da tenker du kun vask og voks / sealer eller kunne du tenkt deg å fjernet vaskeriper i samme slengen? Kjekt å vite for de som bor inærheten.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ønsker tilbud på lakkbeskyttelse av Volvo V70 (ny i des 2011) med takboks i Bergensområdet.

Ønsker bare lakkbeskyttelse, som feks: Ditec, Tefcar, Toufcar eller Permashine.
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Få her inne som er i den gata der mht Ditec, tefcar mm, går nok mer i andre typer her ala, Jetseal, Duragloss, Collinite, Meguiars, Swissvax, Cquartz osv..

Men, flinke og nøye det er vi ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ehhh jeg har ikke greie på dette. Hva er bra og holder lengst?

Og hva er en grei pris ?

:rolleyes:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pris er ymse, men en får hva en betaler for ofte.. mye rart ute å går i bilpleie nisjen.. tipper 4000 og opp på flere steg, skal du bare ha lakkrens og sealer/voks er det rimligere vil jeg tro, mindre jobb det en å korrigere en bil.

Hva som holder best? for min del så har Duragloss hengt bra, Meguiars MG16 voksen er knall, Swissvax er gode. Mye som holder godt, men ingen som lover noe 5 års holdbarhet med etterbehandling hvert år.. de lover opptil 1 år og etterbehandling hvert åt i stedet ;)

Flere dyktige i Bergensområdet, de kjimer sikkert innom her om de har mulighet. Ny V70 er nok ikke voldsomt med jobb om ikke klargjøringsteamet har hologramisert hele bilen din ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan vel si det sånn at man får det man betaler for, bortsett fra når man betaler for ditec, Tefcar, Toufcar eller Permashine.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan vel si det sånn at man får det man betaler for, bortsett fra når man betaler for ditec, Tefcar, Toufcar eller Permashine.

Lol ^_^ Men er jo sant :) Endret av Krisfje
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg personlig ville styrt unna Ditec.. Men er man bare ute etter beskyttelse er det vel greit nok. Men den etterbehandlingen lurer jeg på hvordan foregår.. Blir jo masse swirls etc som kanskje burde fjernes før ev etterbehhandling, og da blir det jo strengt tatt en ny behandling:) De legger det vel bare oppå gammel ditec ev stripper gammel før ny?

Har polert en del biler med ditec merke og de har vært en stor swirl hele bilen, men tror det er litt med behandlig også. Når man har ditec, tror man kanskje at man har ekstra beskyttelse og at lakken dermed tåler litt "røff" behandling i form av børstevask, unger som gnir seg inntill bilen og kona som kommer borti med kåpa på bakluka etter handletur:)

Tror du hadde blitt veldi fornøyd om du fikk noen på forumet til å ta en lett polering og deretter legge en coating. Da har du god beskyttelse som skal vare ca 1år avhengig av fabrikant. Men du får også en meget blank bil som er lett å holde ren:)

Det er utrolig hvor stor forskjel det kan være på en polert og en ikke polert nybil:) kommer vel litt ann på lakk og farge, men polering gir vel også coating bedre heft og dermed lenger holbarhet..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive