Gå til innhold

Hvor kan jeg skaffe Prickbort i Stavanger?


Svolp

Recommended Posts

Morna...

Noen som vet hvor jeg kan skaffe Prickbort nå i Stavanger etter kl 17.00? (Bilxtra stengte 17.00 og jeg rekker ikke mekonomen til kl 18.00) Er det bensisnstasjoner som selger?

mvh Kenneth

Endret av Svolp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i området har det ihvertfall vært å oppdrive på statoil. Turtle sin nano xtreme (svart flaske) skal visstnok være et greit alternativ om prickbort ikke er å oppdrive. (har ikke link til å backe opp den påstanden i farta og har ikke testet den selv [/disclaimer]

[b]2006 Volvo V70 2.0T[/b]
[s]2001 Volvo S60 2.4[/s]
[s]2003 Volvo V40 1.6[/s]
[s]1988 Nissan Sunny 1.3[/s]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan minnes og ha titta på Statoil før uten hell?

Til deg CFM, takk for tilbudet.. Er bare at jeg har helgevakt så skal være inne på jobb 48timer så tenkte jeg og ta en skikkelig shine på bilen jeg henta i stad men så at jeg var tom for prickbort.

Du skal få ha det i fred ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du skal legge ny lsp så kan du vel bare kjøre på med kraftigste type asfaltfjerner fra bensinstasjon? :)

[b]2006 Volvo V70 2.0T[/b]
[s]2001 Volvo S60 2.4[/s]
[s]2003 Volvo V40 1.6[/s]
[s]1988 Nissan Sunny 1.3[/s]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. :)

Er ikke alle Statoil som har det desverre. Den her på Sola har det heller ikke f. eks..

Denne du tenkte på?

http://www.autocare.no/autocare/produkter/turtle-wax/extreme/turtle-ext/

Er den og finne på Statoil?

hvis du skal legge ny lsp så kan du vel bare kjøre på med kraftigste type asfaltfjerner fra bensinstasjon? :)

Hvorfor ikke ja :thumbup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok.. Da konkluderer jeg med at det ikke er og få tak i prickbort på bensinstasjoner her i disktriktet.

Jeg får prøve den turtle vasken og se om den gjør susen.. :-)

Takk for svar folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får Prickbort på både Statoil i Haugesundsgt, rett ved BI. Og på Statoil rett med tunnelen til sjukehuset(Lagårdsveien). 85,- pr stk.

Endret av johnsta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe dem har fått inn igjen etter at jeg kjøpte de siste:-) Men det var rett etter jul, så de har nok fått inn igjen nå. Får du stå inne å dille med bilen mens du er på jobb?? Noen som har det:-)

Endret av johnsta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp johnsta! Hele helgen... Sånn er det når du jobber i det offentlige :-)

Lucky-pig. Har dere vaskeannlegg innendørs eller? Er vell for kaldt nå ute til å vaske her i Stvg...

3ep1: hvor mye kosta flaska på forus?

Endret av johnsta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lucky-pig. Har dere vaskeannlegg innendørs eller? Er vell for kaldt nå ute til å vaske her i Stvg...

Vi har det på to av fire stasjoner, uheldigvis ikke den jeg skal på i morgen men etter vask så kan den flyttes inn i varm hall for videre elskhov! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...