Gå til innhold

Collinite 845...?


Daniel R

Recommended Posts

Noen som har kjørt en test eller noe på denne?

Tenker på holdbarhet i forhold til 476 (som jeg har jobba mye med og synes er bra)

Utseende?

beading and shedding?

Har handlet hjem, men er ikke noe vær ute til å teste noen ting nå, får jo ikke vaska bilen en gang :unsure:

Så er noe av det verste jeg vet å vente på å teste ting, så da spør jeg :thumbup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christoffer H

Jeg er knall fornøyd med 845! :) Den er perfekt å legge på kunde biler osv :)

Den har kortere levetid enn 476, men til gjengjeld enklere å legge :)

Veldig pen beading og shedding på den også! :thumbup:

845 etter en mnd:

IMG_0120.jpg

Endret av Christoffer H
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, stor fare for at det på lørdag blir fyring med varmekanonen, vask av bil inne i garsjen og test på panseret... 50/50 845 og 476...

Hadde på en 50/50 med jet seal og 476 her for 2 uker siden og da mista jeg hodet når jeg så forskjellen... :P Vet jo at det ikke er en helt rettferdig test, men jeg ville bare se den klare forskjellen mellom sealer og voks...

hmmmm.......

Ja, blir test... må bare få bort noe av denne hellvetes influensa greia slik at jeg kan gjøre noe fornuftig snart :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du SÅ forskjell? Fortell. :)

Hehe, skal ta et bilde i morgen eller lørdag (så fort jeg får varma opp garasjen å vaska bilen)

Nå ligger det 480kg salt på kuba, så viser ikke noenting noenplass akuratt nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den skal være omtrent den samme voksen som 476s, bare med annen konsistens (rett meg om jeg har misforstått, Mighty ;))

Collinite selv sier at 845 inneholder de samme ingrediensene som 476, men i lavere konsentrasjon siden den er flytende :)

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

845 har en veldig fin holdbarhet, jeg erfarer rundt 6mnd - sommer som vinter, her på nordvestlandet.

Har brukt denne på kundebiler nå i 2år, og har ettervært begynt å bruke den på mine egne biler også.

Lett å jobbe med, billig i innkjøp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du SÅ forskjell? Fortell. :)

Har en teori om at det var oppførselen til vannet han så forskjell på, ikke glansen.

Jetseal vs. #845 blir rått parti uansett, den koster halvparten, og den gruser JS på vannskrekk og holdbarhet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres mest logisk ut det, trogha. :)

Min 845 står fortsatt ubrukt, men til våren skal den prøves på kundebiler. Gleder meg til å oppdage hvor lett den er i bruk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, missforståelse på gang her ja.... :D er selfølgelig oppførselen det er syk forskjell på....

Selve glansen har jeg en liten mening selv at jeg også klarte å se forskjell på, men det kan jo også bare være fordi jeg vil se forskjell og da gjør jeg det :P

ble så jævla gira i går at jeg voksa mobilen med 845 :P

post-3785-0-43420600-1328264429_thumb.jp

IMG_3106.MOV

hmm, ikke hør etter på den jævla fuglen i bakgrunnen.... nm i vm i skriking for hun ikke fikk være med :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du glemte å korrigere bort riper på den først! :P

Hehe, kødder du eller :rofl1:

Ligger sånn beskyttelsestape over skjermen som ikke tåler en dritt :P

Hadde akuratt med telefonen i dusjen for å høre noe musikk, ble jo mer spyling av telefon en meg selv :P fan så fancy...

Eneste som ikke var så bra var at når høytaler ble spylt hørtes musikken jævla rar ut etterpå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var en spøk =)

Bruker sånn beskyttelse på min også, men jeg pleier ikke å ha den med inn i dusjen for å spyle den, tror ikke det er bra for telefonen din, hvertfall ikke den innebygde høyttaleren.. Jeg pleier dog å ha med meg iPhone'n når jeg skal ut og ta meg et bad i boblebadet ute, det er IKKE smart, men jeg gjør det forde. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OT: Xperia Active skal jo tåle litt vann, ser ut som det er den DR.B har. Trodde ikke den skulle tåle dynking riktignok?

...o.O... småbarnsmor ...o.O...

 

'13 BMW F31 316d og en  '00 BMW E46 323Ci 
x12 Volvo V50 D2, rød (612) - solgt etter 49.365km
x05 BMW E87 118i, sparkling graphite - solgt etter 47.331km
x87 BMW E30 325ix, "sort" (lachsilber originalt) - solgt etter tur/retur Gol
x07 Toyota Avensis stv 2.0 D-4D, blå metallic - solgt etter 5950km
x01 Toyota Yaris 1.0 VVT-i, sort metallic - solgt etter 143.348km
- mangler fremdeles en søt sportsbil
Loggen. S&S: V50, E61, 340R, 996, A3, Mazda2, X5, Lotus Europa, E87, Golf Stv, V70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...