Gå til innhold

Beholder til sprayflasker (6-8 stk) med håndtak


Kim

Recommended Posts

Hei,

Jeg ser mange av dere har slike fine beholdere hvor dere kan sette flaskene dere skal bruke til bilvasken ned i og bære disse ut med håndtaket i midten. Som en slags sixpack med øl på flaske kan du si :))

Hvor handler man slike? Lei av å ha med meg en kasse hver gang jeg skal i vaskehallen nå på vintern hvor jeg bruker for det meste kun spray og varm HT.

Link til en slik i Norge / England = +Cred

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilmagikeren

Har ikke sett de jeg heller, men kanskje du kan bruke sånn som de bruker på fotballag etc.. til å ha vannflasker i?.. Pleier å hekte flaskene på innsiden av vaskebøttene og det fungerer jo sånn passe greit:)

Min bilpleielogg

 

Bilmagikeren 

 

https://www.facebook.com/pages/Bilmagikeren/577147932314148     Kikk gjerne innom å se om du vil:)

 

Swissvax certified detailer

 

Scandicshine autorisert detailer

Scholl Consepts certified detailer

Mitchell and King approved detailer

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det slik som dette du mener?

21052010009.jpg

Akkurat på dette bildet er det fylt opp med alt mulig, men har to slike vesker.

En til maskinen ++, og en som er full diverse flasker når jeg skal på selvvasken etc

Eller er det en slik type du mener?

%7Boption%7Dhttp://www.jbm-sport.no/products/3d7153e452521ad191f2130e997a09f0.jpg%7Boption%7D

Endret av Stein86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilmagikeren

Om du skal dra på litt kan du jo bare bruke en Bruskasse:) Så kan du ha noe å sitte på også:)

Min bilpleielogg

 

Bilmagikeren 

 

https://www.facebook.com/pages/Bilmagikeren/577147932314148     Kikk gjerne innom å se om du vil:)

 

Swissvax certified detailer

 

Scandicshine autorisert detailer

Scholl Consepts certified detailer

Mitchell and King approved detailer

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyvind: Sikkert grei den, men jeg foretrekker å ha vegger der også, sånn at du f.eks. trygt kan ha en liten flaske SV Car Bath, uten å måtte tenke på at den kan falle ut underveis..

Om du skal dra på litt kan du jo bare bruke en Bruskasse:) Så kan du ha noe å sitte på også :)

Litt stusjelig kanskje? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyvind A S

Øyvind: Sikkert grei den, men jeg foretrekker å ha vegger der også, sånn at du f.eks. trygt kan ha en liten flaske SV Car Bath, uten å måtte tenke på at den kan falle ut underveis..

Sant nok, men hvis en har sprayflasker så vil jo de holdes på plass av triggeren tenkte jeg.

Kunne tenkt meg en slik sak selv, men blir nok å leite litt videre og hvis jeg ikke finner noe bedre så kan det hende jeg kjøper den som jeg linket til, gidd ikke bruke på hundrevis av kroner for en sånn sak.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyvind G

Det er jo vegger på den eller så hadde det jo bare hvert ei plate med håndtak? :P

Tenker du på innvendig, så følger det med noen vegger du kan sette opp selv. Ser ikke behovet selv, så jeg har valgt å ikke bruke de.

Det er også noen små rom her og der som kan brukes til mindre ting.

En slags "lisse" (vet ikke hva jeg skal kalle den) går rundt hele veien innvendig. Den er fin å ha ting som detailbrush osv i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...