Gå til innhold

Gruppekjøp HT


jvhanssen

Recommended Posts

Kunne det være en god ide å få til gruppekjøp på høytrykk før våren?

Om vi er mange nok så kanskje vi får noen fine rabatter.

Er det noen her inne som har kontakter og kunne sjekket opp om dette?

Jeg skal i alle fall for min egen del ha meg ny HT til våren, aller helst en Foma747 eller tilsvarende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Det som kommer til å ta knekken på det man skulle klare å få til av rabatt er frakt på spyleren.. Og hvis man skal få til ett gruppekjøp så må man opp på mellom 15 og 20 personer for at det skal begynne å dra på med litt rabatt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde vært interessert her siden jeg ønsker meg en 747 selv, men da måtte prisen vært ned på 2500,- inkl frakt.

Bauhaus har veil. 2990,-, og kommer sikkert med kampanje på denne til våren "som vanlig", og da pleier den å ligge nære 2500,-. Siden jeg kan kjøre til Bauhaus, så...ja.

Endret av Geir

'21 Lexus UX 300e / '14 Lexus GS 300h [Solgt] / '11 Lexus CT 200h [Solgt] / '06 Lexus IS 220d [Solgt] / '99 Lexus IS 200 [Solgt] / '84 Toyota Corolla [Kondemnert]


Lexus - The Passionate Pursuit of Perfection

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Og det kan bare sies så enkelt at om vi må selge den til den prisen du nevner Geir så kommer vi sikkert til å tape penger på den dessverre.. Fortjenesten på Foma er skuffende lite :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok en Foma HT på meg også til våren, så jeg er med. Men som Bernhard sier så er det vel kanskje vanskelig å få no mye rabbatt på slike produkter. Folk bor jo også spredt i landet, og frakt blir nok ikke billig på disse, så da er vel kanskje en lokal forhaldler plutselig like billig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det kan bare sies så enkelt at om vi må selge den til den prisen du nevner Geir så kommer vi sikkert til å tape penger på den dessverre.. Fortjenesten på Foma er skuffende lite :(

Det er trist med lave marginer, det vet jeg alt om.

Markedet blir tøft når større kjeder trår til med partikjøp og selger til 2500,- som har vært tilfelle med 747 flere ganger tidligere.

'21 Lexus UX 300e / '14 Lexus GS 300h [Solgt] / '11 Lexus CT 200h [Solgt] / '06 Lexus IS 220d [Solgt] / '99 Lexus IS 200 [Solgt] / '84 Toyota Corolla [Kondemnert]


Lexus - The Passionate Pursuit of Perfection

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får vel bare følge med på bauhaus fremover da. dem sender vel om man ikke skulle bo nærme nok. ender vel opp på 2700 ca inkl frakt når dem kjører kampanje neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...