Gå til innhold

Dagens spørsmål er.....


truhaa

Recommended Posts

  • Admins

Adam hadde en kone FØR Eva, hva het hun?

Hvorfor forlot hun Adam?

tricky tricky denne..

Seriøst..

Den som klarer den er gooood, og skal muligens få en overaskelse i posten..

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg også kom frem til, men det er jo bare ren og skjær googling. Er ikke dette en puzzel?

Greia er jo vist også at Lillith fikk mange barn, som da ble opphavet til verdens demoner. Dype greier dette, med andre ord :P

Og forresten, kan jeg stille et vanskeligere spørsmål? Hvorfor lager Truls en slik tråd midt på natten?

Endret av Chris-520e39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo en syk historie! :o Men er jo flere folk før disse folka også, jeg skjønner ikke. Uansett, Adam ga Lillith en skikkelig trøkk 16 og høvlet over Eva, som medvillig la seg ned og underkastet seg :)

EDIT: Mr. Nice Shine Moderator Truls! Kom deg inn i denne tråden og oppklar "mysteriet"! Er dette en slags læretråd om hvordan man skal forkaste kvinner som ikke vil la seg styre? I don't get it!

Endret av Chris-520e39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Ulf pm meg adr din og boxer str så shipper jeg en overaskelse de nærmeste dagene...

suplise suplise

Vel imponert jeg at du viste det Ulf, google eller ei... :);)

Hvorfor jeg postet denne her? nja, kjedet meg, og tenkte det var et vrient spørsmål, men NEI da Ulf klemte til med en gang han og løste mysteriet, men jeg tipper det ikke er no info mange vet ang adam og eva..

Vel moralen er vel at hun som så seg som likesinnet og samme verdi som Adam (mannen) fikk fyken, hun som ble skapt fra Adams ribben (eva) og var en del av Adam og derfor hans eie og underlagt han som sin "skaper" fikk bli...

så MIN kjære kone, om du leser dette..... Det er mer Swissvax i lufta og du mitt kjære Ribben skal bare NIKKE å si ja til det....im boss you not...

Plis, plis, plis, plis... :):)

Tror de som ser denne i morgen lurer noe....he he, uansett vet de da at Lilith er Adams første kone... wOOOt

Vel vi har vel kommet lengere nå en da vil jeg tro, og de fleste kvinner er mer "Lilith" om dagen en Eva....og ja Lilith fikk sin straff hun for hva hun gjorde, ikke engang 3 engler klarte å overtale henne om å returnere til Adam..

OG jeg skal slutte å se på Discovery channel om natta...

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, ble litt inponert selv når jeg greide å finne utav dette. måtte faktisk på en dansk nettside for å finne svar, men ryktene sier at svaret fantes på kvinneguiden i tillegg ;)

Discovery er jo moro det Truls, grei tidsfordriv på nattevakt iallefall :P

Endret av Ulf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius
  • Admins

ikke f... jeg skal ikke ha på meg noe g-streng gitt.....

he he

vente på posten ulf, veeeeente på posten...

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...