Gå til innhold

Etiketter til flasker, kanner og dispensere


Kim

Recommended Posts

Jeg holder på å lage etiketter til mine produkter nå og tenkte det kanskje var noen av dere som trenger noe slikt også.

Jeg kan lage hvilken som helst logo, skrive dilution, skjære de i passende størrelser og slike ting.

Om man f.eks vil ha S30 i stor skrift eller liten skrift, skrift med "scholl-lilla" eller hva det enn måtte være.

lable.jpg

Det blir skrevet ut på papir med klister på baksiden og glossy fremside, skal prøve å lage noen eksempelbilder litt senere på kvelden når jeg får tid.

Er det noen som kunne tenkt seg noe slikt så er det bare å melde fra her eller trykke på den fine grønne knappen :)

Det trenger ikke koste mye pr ark!

Endret av KimT
  • DCN Poeng 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har handlet ark som er godt egnet på å kutte i valgfri størrelse, med selvheftende etikett. Jeg kan kutte etikettene også, da blir det 100% rette linjer, pga hobbyverktøy jeg har tilgang på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vises set at arkene jeg har kjøpt er mattere enn jeg trodde, men limet er helt sykt sterkt!

Slik ser den første prøveturen ut:

IMG_9595.jpg

Fargene kan virke litt lyse, men det kan jeg ordne gjennom photoshop

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble jo kanon detta!

Har jo ikke noe å si at fargene er litt lyse, det viktigste er at mann vet innholdet på plaska..

Hvor bestandige er disse merkene mot renninger av prickbort og andre sterke saker tror du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle de tingene du ramsa opp der har jeg allerede 2-3 stk av :) Men vi ordner jo forskjellige etiketter til hver type blanding du har av surfex etc! Lag en liste til meg på PM, så skal vi ordne det! Brevpost går fra Kristiansund kl9, så da får du det MEGET snart :fun:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidligere ble det spurt om hvordan disse takklet prickbort og andre sterke saker.

Her har jeg gjort en test, hvor jeg først sprøyter på prickbort på flasken merket: CG greenCLEAN,

Jeg lar pb virke, spruter på mer, testere limet, prøver å dra blekket utover, ingeting skjer.

Så tester jeg Surfex HD på flasken merket med Scholl og Valetpro. Her går det kanskje 3-4 sekunder før du ser at blekket endre seg. Når jeg prøvde å dra blekket utover så merka jeg fort at limet hadde løsnet relativt fort.

På slutten ga jeg CG sin etikett en dusj med Surfex HD for å bekrefte at det var kun Surfex som hadde innvirkning på lim og blekk.

testfr.jpg

Ergo, skal du ha denne merkingen på en flaske med Surfex HD, så bør du ha enten vanlig transparent tape eller kontaktpapir over.

Her er en test hvor jeg legger kontaktpapir over.

test2cg.jpg

Kan lett tilpasses selv, eller så kan jeg gjøre det på de mest utsatte lappene.

Sender ut 4 sett allerede i morgen :)

Endret av KimT
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius

Ikke for å ødelegge for deg, men dette har vært oppe før :)http://www.detailers...__fromsearch__1

Får tak i ark med passe merkelapper på chlasern for ca 25 kr, så er det bare å bruke de i en vanlig skriver. Bruk tape over så holder etikettene godt.

Endret av Hans Marius
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sealer de med kontaktpapir om det er ønskelig også. Jeg la flaska mi i ei bøtte med vann over natta uten at etiketten falt av.

Og om jeg lager 1 ark med etiketter, så kan du få det i flere kopier for 15,- ekstra pr ark

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...