Gå til innhold
Swissvax / Dag

Tur til Swissvax - ny dato mai 12

Recommended Posts

Swissvax / Dag    233
Swissvax / Dag

Hei,

etter litt fram og tilbake så må vi flytte turen en uke fram i tid - fra onsdag 2. til fredag 4. mai. Jeg magler en siste tilbakemelding, men vi satser på at det går i orden.

Vi sikter oss nå inn på første uka i mai - med to overnattinger. Vi har plukket ut onsdag 2 - fredag 4 mai. Grunnen til at det blir to (tre) ukedager er at på lørdag så er jo fabrikken stengt, samt at fly billettene blir dobbelt så dyre mot helgen.

Det er nå totalt femten plasser på denne turen - 6 av dem er opptatt - dvs at vi har 9 ledige plasser i dag, med mulighet for en eller to ekstra, men det er ikke bekreftet enda.

Pris blir sånn det ser ut i dag bli det på rundt 4500,- (flybilletter litt dyrere) inkl flybilletter, bra hotell og en middag med Swissvax, samt transport rundt i byen etc.

Program blir noe som ligner dette:

Onsdag 2. mai: Avreise Oslo ca 9.30 Ankomst på kl 12, reise til hotellet, kanskje en tur på fabrikken om tid til det. Ut på middag og litt drikke på kveld.

Torsdag 3. mai: Omvisning på fabrikk/senter, litt info/foredrag om Swissvax (historie, produkter, etc), kurs i lærfarging, reperasjon, etc. På vei tilbake kanskje en tur innom en litt spesiell bilvask.

Fredag 4. mai: Dagen fri til shoping etc - kan kanskje bli et opplegg med noe aktivitet. Retur på ettermiddag ca kl 1630 - i Oslo kl 19.

Jeg har vært i Zurich et utall ganger og det er alltid like bra! Det er en flott by med mye liv og gode muligheter for å handle seg fornuftig prisede plagg, etc. (om man holder seg unna Bahnhofstrasse ;) ).

Ved siden av dette så har Swissvax et strøkent, lite anlegg som det er moro for bilinteresserte sjeler å se litt nærmere på :) Ved siden av dette, så er det ofte godt og "forsommerslig" på denne tiden, med t-skjortevær på dagtid.

Her er det så enkelt at den som skriver seg på liste under, må betale inn et depositum på 1500,- innen 1 uker fra i dag, om ikke så mister man plassen til førstemann i evt. kø. Er det noen som trenger litt lenger tid pga av lønn etc. så si fra til meg. Depositumet blir ikke returnert om man trekker seg, dvs. lista er bindende: Denne turen trenger ikke å fylles opp for å bli noe av heller :) Om noen har ombestemt seg eller dato ikke passer så er det ikke noe problem å trekke seg fra liste.

Depositumet betales inn på vår firmakonto 2153. 15. 05899 innen torsdag 26. januar 2012.

1. Bendiksen

2. Christoffer

3. Tommy - Bet depositum

4. Bilpleie Gærning

5. Roy Inge

6. Sigmund S. (hvis det blir ledig plass)

7. maggi 224 (hvis det blir ledig plass

8. Bernhard - Bbet depositum

9. Ketil - bet depositum

10. Kim - bet depositum

11. Dag - bet depositum

12. Reservert

13. Reservert

14. Ledig

15. Ledig

Mvh Dag :)

Endret av Dag/Swissvax

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bernhard    2 323
Bernhard

Åssen er prisene på gull og glitter der nede?

Vi skal til alters 26. mai, så noe må man jo finne på...

Og kvelden på torsdag?

Gleder meg til kurs i skinnfarge, føler at jeg har god dreis på det, men alltid gøy å lære noe nytt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Swissvax / Dag    233
Swissvax / Dag

Det er jeg ikke helt sikker på, men det skal vi få sjekket ut :)

Kveld torsdag glemte jeg visst.. Middag med rep fra Swissvax og bytur...

Ja, men nå her kan du også få litt innføring i farging med airbrush, rift og hullreparasjon, preging av eksistrende mønster i skinn over på nyreparert skinn etc. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
MikaelØ    149
MikaelØ

Må nok dessverre melde avbud.

Har vakt den uka + at det er mye ferier på jobben. Så jeg får ikke bytt den bort.

Utrolig dumt.. Jeg og dama hadde gledet oss enormt til denne turen :(

Blir vell en tur til om kort tid?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Swissvax / Dag    233
Swissvax / Dag

Det går bra Mikael - synd, men vi må få til en tur ved en senere anledning :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Simen    1 317
Simen

Dette hadde jo egentlig vært ganske kult! Hmmm...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Swissvax / Dag    233
Swissvax / Dag

Fritt frem, bare å slå seg med :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tommy    5 876
Tommy

Flyr eller kjører du over Tommy?

Blir nok en flytur.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Simen    1 317
Simen

Fritt frem, bare å slå seg med :)

Må tenke litt. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Sigmund S Dy.    5
Sigmund S Dy.

Hallais!

Har dere bestilt fly Roy Inge og Tommy? Event når?

Dag: Skitpc'n hang seg men ifølge kontooversikten så ser det ut som pengene ble trukket i dag(?) skrik ut hvis dere ikke har fått de innen fristen!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Swissvax / Dag    233
Swissvax / Dag

Roy Inge og Tommy har bestilt :)

Så langt så ser lista sånn ut:

1. Tommy

2. Roy Inge

3. Ketil

4. Bernhard

5. Brynjar

6. Kim

7. Dag

Tråden stenges ved midtnatt torsdag (altså natt til fredag). Tur blir det for de som har betalt til da (evt. kontaktet meg om det trengs "slakk" fram til neste lønn, etc.) :)

Sigmund: Den er grei - antar du er inne på lista i løpet av en dag eller to da!

Endret av Dag/Swissvax

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tommy    5 876
Tommy

Har ikke bestilt fly enda, ettersom jeg venter på konkrete avgang og ankomst tider fra Dag.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Swissvax / Dag    233
Swissvax / Dag

Hei, beklager leste feil - tenkte på turen jeg...

Er det ok for alle om vi gjør det sånn:

Avreise Gardermoen - 1655 onsdag - Zurich 1915 - da blir det middag og ut en tur, ikke noe mer ift til fabrikken den dagen, men det var egentlig ikke lagt inn likevel onsdag.

Retur Zurich - 2005 - Oslo 22.20.

Da får vi en full fredag i Zurich, men litt senere hjem. Om ikke det skaper problemer for noen (Roy Inge, Sigmund, Tommy) så går vi for dette og sparer noen hundringser..?

Mvh Dag

Endret av Dag/Swissvax

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig