Gå til innhold

Steinsprut


Larsen-Racing

Recommended Posts

Larsen-Racing

Ja, var ute å kjørte i går da noen fra den lokale pub/discoen kasta noe på bilen min som resulterte i 4 steinsprut lignende hakk på panseret mitt. Da ble jeg skikkelig glad!!

Men er det noen måte jeg kan få flikket dette så det blir pent?

Tenkte kanskje å gjøre slik:

-Legge i farge

-Legge på klarlakk

-Tørke en uke

-Våtslipe med 3500

-Polere

-Klarlakk igjen

-Tørking

-Våtsliping

-Polering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser grei ut det måten du skriver der,MEN det er mange meninger om hvor lenge du skal vente før du sliper.Noen sier en uke ,noen en mnd.

Pass på at fargen blir riktig blandet før du legger i ,den som står i bilen passer ikke med den de blander tul deg,Garantert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Larsen-Racing

Bilen har custom farge, og jeg har en liten skvett igjen fra den ferdig mixen som ble blandet når bilen ble lakkert. Så at det blir anna farge er ikke noe problem;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scandicshine har hatt et "hokus-pokus" steinsprang-sett som det er på tide noen tester... hadde vært kult å høre om det funker!

Men jeg finner det ikke igjen, kanskje de ikke har det lengre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Lanka er til steinsprut ja, har det settet hjemme her, men ikke testet det enda, har vel hatt det snart i 2 år tror jeg, så snart på tide å sjekke det ut kansje.. he he

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke ha brukt p3500 til slipe med.. Da runder du bare av lakken du har lagt i hullet.

Start med p2000, slip f.eks opp og ned. Deretter p2500 som du sliper til høyre og venstre..

Og til slutt, p3000 som du sliper opp og ned..

Tenker du får et greit resultat da :)

Scandicshine Detailer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Larsen-Racing

Du vet vel det meste når det kommer til våtsliping virtual ;)

Nå har jeg funnet ut hvem som kastet stein og spyttet på bilen, så får se hva jeg gjør. Enten skal jeg ha penger eller så blir det annmeldelse! Slik gjør man bare ikke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Larsen-Racing

Penger og lærepenge ja! Blir for mye styr å få panseret lakkert opp igjen, de fleste her rundt bruker Spies Hecker lakk, min er lakkert med en spesiell mix av Spandex...av en kar i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde det blitt leven.. Surt når folk gjør sånn..! Fem gutter sprengte en flaske med tørris som traff den forige bilen min, trokke de gjør det igjen.. Hvorfor er folk så tette i nøtta liksom? Håper bilen blir like fin som ny da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Larsen-Racing

Det har jeg og vert ute for, da hadde jeg heldigvis Volvoen, men noen som tok Plumbo og øl på en flaske og kastet. Landet rett forran bilen min. Men det var et uhell, for de kastet et par tidligere på samme plass, men så glapp han neste gang han kastet.

Endret av Larsen-Racing
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...