MadsH

Ny vaske tjeneste, hva tror dere om metoden?

Syntes jo de kunne kalt seg for noe annet en Blank Bil AS ?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

F.eks "Matt bil på kun kort tid A/S".....muligheten for swirls er ihvertfall tilstede, og jevnlig vask med steamer er heller ikke noe særlig, så jeg hadde glatt takket pent nei ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spennende konsept, men dette kan jo umulig være bra for lakken?

http://www.aftenblad...ml#.TxV0Rm-FgsI

Er det noen av de "proffe" firmaene som gjør noe som er bra for lakken da?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde ikke fått tatt i min bil med det utstyret der...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden de nå utvider så heller vel det i retning av at kundene er fornøyde tenker jeg. Jeg hadde ikke satt bort jobben men for mannen i gata oppleves det nok som snillere mot lakken enn en børstevask hos den lokale bolle og pølse pusheren.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi må ikke glemme at noen synes det er helt greit å kjøre rundt med ripete bil. Jeg f.eks har gjort det i mange mange år og det har ikke plaget med det grann, når ser jeg litt annerledes på tingene....

Folk her inne er jo over middels interessert i bil, ihvertfall i bilpleie, og det setter nok standarden for hva vi mener er ritkig, men for alle andre er de nok happy med ren bil etter turen på handlesenteret, "selv om 300,- for bilvask er litt i dyreste laget......." :blink:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke skjønner jeg hvorfor folk er villige til å betale 300,- for at noen skal skrape alt dritten som ligger på bilen din godt inn i lakken....

Nå er det leeenge siden jeg har hatt noe bil i vaskemaskin, så kan ikke gå god for om det er dyrt eller ei. En dæsj Duragloss og noen sprøyt med Surfex er nå i hvert fall en billigere løsning jeg sverger til :)

Endret av killbox
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Liker å vaske selv, da vet jeg ting blir gjort grundig. 300,- for at noen andre skal spyle litt over nekter jeg å betale for uansett :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi må ikke glemme at noen synes det er helt greit å kjøre rundt med ripete bil. Jeg f.eks har gjort det i mange mange år og det har ikke plaget med det grann, når ser jeg litt annerledes på tingene....

Folk her inne er jo over middels interessert i bil, ihvertfall i bilpleie, og det setter nok standarden for hva vi mener er ritkig, men for alle andre er de nok happy med ren bil etter turen på handlesenteret, "selv om 300,- for bilvask er litt i dyreste laget......." :blink:

De aller fleste har vel vært slik tidligere.. men her er det snakk om å bruke sunn fornuft tror jeg... :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

men her er det snakk om å bruke sunn fornuft tror jeg... :)

Ola Nordmann bryr seg ikke om fornuften så lenge han faktisk tjener noen kroner.....og jeg har en liten teori om at slik kommer det alltid til å være :fun:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive