Autobua

Ny nettbutikk

Har i den siste tiden brukt all ledig tid til å sette opp en ny og forhåpentligvis bedre nettbutikk.

Butikken begynner å ta form og bilpleiedelen er så og si ferdig og velger derfor å publisere denne butikken for medlemmer på DCN.

Butikken finner dere her.

Kunderegister og ordrehistorikk vil desverre ikke bli flyttet over da dette vil medføre alt for mye jobb ettersom de to nettbutikk versonene er ganske forskjellige oppbygd samt at jeg vil organisere den nye butikken på en måte som jeg tror blir mye mer oversiktelig.

Noe småplukk gjenstår, men butikken skal fungere.

Kom gjerne med tilbakemeldinger på den nye butikken.

Vip medlemmer vil også få gratis frakt i en prøveperiode ved ordrer med en vareverdi på mer enn 1500,- etter rabatt.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser veldig bra ut! :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

veldig bra den nye nettbutiken der :) må vel bestille no før en kan si om det er no mer å si

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I den nye nettbutikken skal jeg prøve å ha fokus på brukervennlighet og oversiktlighet.

I den forbindelse ønsker jeg tilbakemeldinger på den setupen som jeg har prøvd på på dette produktet som det linkes til her.

Er dette forståelig for dere som kunder?

For meg som sitter med gode lister fra produsenten virker det veldig logiskt.

Produktet er ikke bilpleierelatert, men dere er jo bilinterresert også så jeg håper det går greit.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer ikke til å kjøre noe stort åpningstilbud i forbindelse med ny nettbutikk, men noe markering må det være.

De 15 første som bestiller varer for over 500 etter rabatt og før frakt vil få med 1 stk. 0,5L DeIronizer og 1 stk. 0,5L The Mask.

Dette tilbudet gjelder kun i dag.

Skriv nettbutikk som komentar for å benytte tilbudet.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ordnet det slik at jeg legger inn fast rabatt på alle VIP medlemmer her inne.

Det dere da må gjøre er å registrere dere i nettbutikken for så å sende meg en mail på remi.berg@rbtuning.no med registrert navn samt brukernavn her inne.

Endret av remiandre/RB Tuning
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mail sendt :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal nå være mulig å bruke eget tema for mobile enheter i den nye butikken, slik at det blir mere oversiktelig å bruke telefon og nettbrett i butikken.

Om temaet ikke kommer automatisk når dere brukere mobile enheter trykker dere på lenken nederst til venstre for å komme til mobilversjonen.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forbedret søkefunksjonen i butikken.

Gjerne kom med tilbakemeldinger om feil eller hvis det er noe som skulle hvert utbedret.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppdatert med reel lagerstatus på alle bilpleieprodukter i dag.

Varer som er merket med 1-3 dager er som regel på lager før kl. 17.00 samme dag på ordrer som kommer inn før 15.00

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive