BMWDoktorn

Erfaringer BMW safirsort og sensatec interiør?

Er det noen av "ekspertene" som har erfaringer med produkter på denne fargen?

Bruker nå Megs M105/205 mest M205 da den har vært reletivt "pent" behandlet. Har brukt Megs NXT/ #21, men har gått over til Swissvax Blau-weiss (Jeg tror dette var lurt da jeg sliter litt med skjolder etter Megs samt at 50/50 på panseret viser at SV holder bedre for meg)

Bruker FlexDa og et utvalg av Lake country pads (hele regnbuen tror jeg)

Sensatec er jo et kunstmateriale og BMW anbefaler fuktig klut til rengjøring, men hva gjør man for å beskytte setene? Anyone?

Ellers er det et morsomt og "educating" forum. Spesielt morsomt å lese S&S og se enorm "attention to details" hos enkelte

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ang setene, så er en del av disse skai, å de kan du bare vaske med f.eks grean clean. Stoffet kan du impregnere med f.eks CG fabric guard.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kommer nok langt med #105 og #205 så lenge du liker produktene, men det er jo spennende å prøve noe nytt.

Har kun gått over denne lakken med gul+gul 3M for å fjerne spor etter andre "klargjørere"... :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes meg205 er veldig god å bruke, og bruker den mye sammen med gul meg-pad. men tar vel ikke så mye på lakken din. Men du har jo 105 også. Om jeg bruker 105,pleier jeg å bruke en dært 205 for lengre kjøretid, og bedre glid.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive