Jkkarlsen

Datahjelp, anyone?

Prøver meg med problemet mitt her først, fullt klar over at dette i hovedsak er ett bilpleieforum, men man vet aldri om noen kan hjelpe før man har spurt. Liker miljøet her inne og satser på at noen har litt mer peiling enn meg :)

Problemet startet etter jeg kjøpte nytt lydkort og trådløsinternett-usb. Etter jeg hadde installert dette ble pcen veldig treg og jeg kunne ikke åpne nettlesere, ingen. Sjekket task manager og prossene kjørte for nettleserne. Tenkte det var en driver som køddet med noe systemfiler så formaterte dataen og installerte windows på nytt(Forøvrig Win 7)

Samme problem nå også, jeg kommer inn på IE hvis jeg går inn på "Programmer" og velger det, nytter ikke med ikonet som ligger på skrivebordet. Jeg får heller ikke installert google chrome, det kommer opp om jeg vil kjøre programmet og så skjer det ikke mer.

Jeg tenker det er ei eller annen fil en plass som mangler eller tuller, men hvordan jeg finner den og hvilken det kan være aner jeg ikke. Har prøvd CCleaner, men hjalp lite.

Sikkert noe jeg har glemt å skrive.

Setter pris på alle svar som kan hjelpe meg eller lede meg til en løsning.

MVH Jkkarlsen

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, er det stasjonær det er snakk om?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja. Fikk det faktisk til nå :) Tråden kan stenges

0