Gå til innhold

Foliere fronten på bilen


BMWDoktorn

Recommended Posts

BMWDoktorn

For å unngå stensprutskader på fronten av bilen vurderer jeg å legge på klar folie. Noen som har erfaringer med dette og evt. vet om noen på østlandet som driver med slikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meringdal

Hei BMWDoktorn!

Jeg vet desverre ikke hvem som driver med dette på Østlandet, men jeg tror nok ikke det er det dummeste du gjør mtp. steinsprutskader.

Du kan forøvrig sjekke ut LaminX.com

Her finner du klare folier i alle størrelser. God kvalitet på disse, og de blir enten sendt fra Finland eller USA. :) 1-3 uker leveringstid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TrulsMoen

Wericon

Holder til i Modum, buskerud ;)

Bare sånn til infomasjon, så er det vanskligere å legge folie enn du trur. Hvis du hadde planer om å bestille å gjøra det sjøl. Blir sjeldent bra, med mindre du driver med det hver dag :P

Har verdt de kronen det koster !

Endret av TrulsMoen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMWDoktorn

Bernhard.

Kanskje du kan skaffe en pris på en BMW X3 M-Sport (F-25)? Trenger frontfangeren (stor da den dekker hele fronten) og speil (kanskje en liten stripe litt opp på panseret, men jeg er skeptisk til hvordan dette vil se ut. Vi har jo alle sett sports BH på Amerikanske biler ;)

Skal sjekke med Wericon også, men var innom Ås denne uken og la igjen et par laken så kort reisevei er jo et pluss.

Ja, legge folie er ikke lett og vi har vel sett ymse forsøk på iPhone og den er liten og flat......

Forøvrig misliker jeg dette forumet allerede da det har kostet meg kroner i "må ha" produkter allerede (And we aren't in the detailing season yet) Noen som kan bygge om Meguiars G110 til 220v (Har 2 av dem og den ene er i en uåpnet eske)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan bygge om Meguiars G110 til 220v (Har 2 av dem og den ene er i en uåpnet eske)?

Kjøp omformer på f.eks biltema, så slipper du å slakte maskinen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
BMWDoktorn

Tror jeg handlet av deg. Litt småplukk (SV leather kit, foam, iron x osv) skummelt å ha butikk som ligger mellom hjem og jobb.

Seff har jeg trafo til G110 (men takk for tipset) :) men det er så mye styr og de blir nok liggende i esken nå som jeg har flex DA. Men kjekt å ha som han sier, Øystein.

Endret av BMWDoktorn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...