Gå til innhold

DCN-Treff Sommeren 2012?


Meringdal

Recommended Posts

  • Admins
truhaa

Ja, og hadde du ikke avslørt over tlf at du tulla hadde jeg vurdert drosje nedover alene den dagen... ha ha ha ha

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 96
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i dette emnet

  • Bernhard

    18

  • Christoffer

    10

  • truhaa

    9

  • Popp

    9

Hva med en samling på vestlandet? Utifra det jeg kan se i avatarene, så er det en god del som har tilhold her på det glade vestland, i og i umiddelbar nærhet av Bergen, og kanskje ikke så umiddelbar nærhet også?

Men jeg må si det hadde vært morro med noe a la det hmsilset presenterer her! Det er noe eget med en særs blank bil i en solfylt norsk fjellheim! :P

Jeg er med på treff i Bergensområdet. Gøy å treffe andre freaks :)

Cyberdog

2016 AMG GLA 45

1957 Volkswagen Boble

2012 Abarth 695 Tributo Ferrari (solgt)

2011 Abarth 500 esseesse (solgt)

2009 Fiat 500 Sport (solgt)

 

www.carsandcoffeebergen.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er problemet.... Ihvertfall når Evo'n står i veien :) Du ble ihvertfall greit stresset opp :)

Gjelder ikke regelen om at den bilen som står best til er testobjekt for all testing uansett da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Nope.... gjelder ikke

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Nope.... gjelder ikke

I Verdalen så er det jungelens lov som gjelder så der har ikke vi noe å si Truls..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Og, ja jeg hadde grini om jeg hadde sett dere i bakfylla hadde stått og polert bilen min ja.. Selv om jeg ikke har drekki på 3 uker så tar jeg fortsatt promilletest før jeg rører den bilen selv...

Jungelens lov ja... Forklarer Tarzan trusa di også det da gitt...

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Var deg jeg fikk den av, sammen med den grønne singleten...

Og at du ikke har drikki på 3 uker skjønner alle her at er totalt urealistiskt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

3 dager var det jeg mente... trykkleif

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
  • Admins
truhaa

Snakkes i skåletråden....

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ett år en person som spydde, men de lærde strides ennå om det var pga. den 3-liters flaska med Jägermeister han hadde med seg eller all concorsoen han spiste iløpet av kvelden :blink:

Jeg tror også drikkinga av CG Citrus Daily Wash kunne ha hatt en finger med i spillet, da magen til nevnte person plutselig ikke var heeelt som den skulle etterpå :thumbdown:

Heldigvis foregikk mating av småfuglene inni en busk ute på parkeringplassen fikk jeg fortalt. Nevnte person har fordovidt "lært" og har hverken drukket Jägermeister (i hvertfall ikke fra flasker større enn 0,75), CG CDW eller spist Concorso siden...

Endret av Bilpleie gærning
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror også drikkinga av CG Citrus Daily Wash kunne ha hatt en finger med i spillet, da magen til nevnte person plutselig ikke var heeelt som den skulle etterpå :thumbdown:

Heldigvis foregikk mating av småfuglene inni en busk ute på parkeringplassen fikk jeg fortalt. Nevnte person har fordovidt "lært" og har hverken drukket Jägermeister (i hvertfall ikke fra flasker større enn 0,75), CG CDW eller spist Concorso siden...

Hvordan var foamdannelsen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel en ganske sjelden kombo du inntok den kvelden, så du er vel egentlig unnskyldt :P

Meg? Nå skal vi vel ikke gå ut med noe navn her...... :ph34r:

Hvordan var foamdannelsen? :)

Jeg har rett å slett ingen anelse, mesteparten fra 00.00 og utover er helt blankt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...