Gå til innhold

DCN-Treff Sommeren 2012?


Meringdal

Recommended Posts

Meringdal

Heisann!

Jeg satt å tenkte på om det hadde vært noen interesse av at vi kunne treffes en gang i sommeren? Ser for meg en helg eller noe der vi kanskje kjører en roadtrip og evt. tar oss et par kalde en av kveldene.

Bare lufter et forslag jeg :)

Er det mange av dere her inne som kjenner hverandre fra før også kanskje?

Har det blitt gjort før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 96
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i dette emnet

  • Bernhard

    18

  • Christoffer

    10

  • truhaa

    9

  • Popp

    9

  • Admins
truhaa

Er på TDS hver år vi, regner med det blir en gang til våren det også.. bare ha det snøfritt oppover til Verdal først.

Håper også å få satt opp et dcn treff på østlandet i regi av dcn, men er litt som må klaffe, og det blir en dag og ikke en helg eventuelt

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TDS har vel mest blitt for en fast gjeng, føler jeg. Og ikke alle har anledning til å kjøre bil til Verdal heller :)

For min del hadde et treff på Østlandet vært mest aktuelt.

  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Jeg har litt lyst å være med på TDS, men føler også at det er for "gamlekara" og at jeg er for fersk i gamet til å passe inn... i tillegg har jeg ryggrad som kokt spaghetti og tåler ikke tequila, så jeg hadde blitt et lett bytte for både Ketil og Tom ("Klart du træng mær utstyr! Kåmm no så ska vi sjå ka kainn fijnn te dæ her på lageret shø!"), og hadde garantert blitt avbildet i mindre heldige positurer...

For min del er det ca like langt å kjøre til Værdar'n som til Østlandet (eller ca dobbelt så langt; geografikunnskapene mine er ikke hva de kunne ha vært), så det hadde vært en fin tur opp og en jævlig tur ned igjen, bakfull og med brannsår på visakortet...

Hvis jeg i tillegg kjører E16/E6 havner jeg innom Lillehammer i tillegg, og der står Dag klar med spikermatte for å få meg til å ta med halve lageret hans også. Ser for meg at det kan bli riktig stygt :)

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmsilset

Jeg tror alle her ville følt seg veldig velkommen i Verdalen :) Men det er vel ett konsept som ikke passer til alle.

Har kun ordna med ett treff jeg.På Fagernes i fjor sommer med Toyota sportsbil gjengen.vi møtte opp med 15-20 biler og bare snakka og kjørte en liten tur. Jeg var der 3 dager enda det var dagstreff, og kun 1 overnatta på campen.Det fine med Fagernes er at det er mulig å komme dit på 1-5 timer for de fleste sør for Trondheim :)

Jeg ville også bruke treffet som ett slags marked, sånn at vi kunne bytta og kjøpt bildeler 1 gang i året og fått sett varene.Men ingen hadde med seg noe..Om noen er med å ha ett treff på en fin camping eller hotell så er jeg med.

Litt bilder fra treffet.

Jeg på valdresflya kl 05.30 :)

003.jpg

Hoteltet mitt.

015.jpg

Øl og mat i elva.

016.jpg

Magne her møtte opp :)

028.jpg

035.jpg

052.jpg

055.jpg

Og hjemme igjen.

076.jpg

Ville bare si at så enkelt kan det altså gjøres :) Var forberedt på å bli aleine omtrent, men alle som sa de skulle komme møtte opp. En trivelig dag!

Endret av hmsilset

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med en samling på vestlandet? Utifra det jeg kan se i avatarene, så er det en god del som har tilhold her på det glade vestland, i og i umiddelbar nærhet av Bergen, og kanskje ikke så umiddelbar nærhet også?

Men jeg må si det hadde vært morro med noe a la det hmsilset presenterer her! Det er noe eget med en særs blank bil i en solfylt norsk fjellheim! :P

Vasker bil for terapiens skyld!

[ ] Ford Mondeo 2.0TDCi Titanium S '10-mod.
[X] Ford Focus ST170 '03-mod.
[X] Seat Leon 1.6 Sport '02-mod.
[X] Opel Kadett E 1.6i cab. '89-mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Synd at dere føler det som at TDS er for en fast gjeng her inne, det er ikke meningen. Jeg sender endel pm'r rundt i forkant for å prøve å få med flest mulig "ferske" også, men det er dessverre vanskelig.

Men jeg tror at de som har vært med på TDS som førstereis aldri har følt seg uvedkommende eller har blitt dårlig mottatt :)

Jeg er ihvertfall med på treff om jeg har mulighet og alt klaffer :) Uansett om det er i Verdalen eller utlandet(Bergen) :)

Endret av Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyggern

Henger meg på Bernhard her, tror ingen skal føle seg noe mer utenfor på TDS en på et hvilket som helst annet treff.

TDS er vel kanskje mer en "sosial sammenkomst" en et biltreff. og det vil jo være for alle som har samme interesse.

Se Mr.B gå på NOKK! en smell, samt ha det hyggelig sammen med likesinnede.

Jeg er klar igjen i ÅR! i fjor klarte de å legge begge på helger jeg ikke var i landet

Endret av Tyggern

Mvh Torgeir Thorud
"just looking for that perfect shine"

Min S&S "samletråd" noen av mine jobber  |||  Porsche 964RS 100t Detail  ||| Porsche 996 GT3 MKII  |||  
TAS on Facebook      |||    Mine biler BMW E24 635CSi og fler  |||  TAS Instagram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på TDS hver år vi, regner med det blir en gang til våren det også.. bare ha det snøfritt oppover til Verdal først.

Håper også å få satt opp et dcn treff på østlandet i regi av dcn, men er litt som må klaffe, og det blir en dag og ikke en helg eventuelt

Dette er jeg veldig klar for :) Har sett fra tidligere treff at dere har hatt besøk og demoer fra forhandlere. Dette er spennende å få med seg for en nybegynner!

Uansett hadde det vært trivelig å treffe folk i levende live og ikke måtte trykke "svar nå" for å kommunisere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Truls må fortsatt trykkes på.... Og jeg svarer best på "pokes" og "liker" sånn litt utpå kveldingen :D

TDS er ikke farlig - alle har vært "første-reis"-person en eller annen gang. Pådekking hos SS med "fluffy MF's", pizza/burger og iskalde pils i store isbøtter er bare klemz og koz det. Litt pålerings-prat blir det jo utover kvelden / natta, biler blir vasket og stelt med, forhandlere viser fram produkter, Ketil trykker opp Verdal-dollar til en fordelaktig (for han) vekslekurs, og man lærer seg nye måter å telle kæsj på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fungerer forøvrig ikke på den lokale Kiwi butikken :(

Kan se for meg det, i kombinasjon med de hjemmelagde pengene, er til grei frustrasjon for de på den Kiwi'en :D

Må se å få til en samling her i Bergen til sommeren da! Tipper flere enn meg er gira på det :)

Vasker bil for terapiens skyld!

[ ] Ford Mondeo 2.0TDCi Titanium S '10-mod.
[X] Ford Focus ST170 '03-mod.
[X] Seat Leon 1.6 Sport '02-mod.
[X] Opel Kadett E 1.6i cab. '89-mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

For min del spiller det liten rolle hvor i Norge treffet er. Jeg har pass og kommer meg fint inn og ut av Bergen :)

Må selvsagt planlegges litt mtp kone og barn og kjøring og sånt noe, men det gjelder jo egentlig alle utflukter...

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...