Gå til innhold

Hva driver du med?


Terjeo

Recommended Posts

Kan vel begynne jeg da siden det er jeg som lager posten.

Slik før jeg penger til produkter og annet kos!

Ukedager:

Skole fra 08.15-15.00

Deretter er det å kjøre til strandberg, en elektro-alt mulig butikk, der er jeg litt i butikken og kjører ut varer og kobler opp tver, antenner og stereo utstyr, egentlig det meste.

Der er jeg fra jeg kommer fra skolen til 5, eller 6 på torsdager.

Etter jeg er ferdig her setter jeg meg i bilen igjen og kjører vidre til neste jobb, som er hos pizzabakeren. Her kjører jeg ut pizzaer til 10.00, så er det å komme seg hjem som tar en halvtimes tid.

Lørdag er det strandberg fra 09.00-15.00, deretter er det byen og drikke opp alle pengen hehe.

Blir lange dager ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i dette emnet

  • Chris-520e39

    7

  • Arne

    4

  • LAZ

    4

  • Terjeo

    3

Mest aktive i dette emnet

Hamang, aka. sandvika :)

Aha :)

Bare nysgjerrig, jobba på Alna for lenge siden. Sammen med han som er varehussjef der i dag.

Nå (i tillegg til godkjemi.com) jobber jeg for et firma som heter Proxll der jeg selger Panasonic verktøy til forhandlere og grossister. (Les: reiser rundt og drikker kaffe og prater sjit.)

Er også deltidsstudent på BI og tobarnsfar så dagene går unna..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før: Lærling som restaurantkokk på Rica Hotell, mangler 1/2 år til fagbrev

Før: Jobba som mekanikker uten fagbrev på mekonomen bilverksted

Nå: Lærling som bilmekanikker på VW-Audi, har igjen ca 1 år eller noe...

Og på kveldstid og helg så prøver jeg å starte bilpleiefirma nå etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2002-2003 - Begynte utdannelse for og jobbe i Nordsjøen, rakk bare grunnkurs bor & brønnteknikk før ryggen kollapset med følgende ryggoperasjon, ryggen har aldri blitt bra så dermed ble "drømmen" lagt på hylla.

NÅ: Jobber som logistikkansvarlig og "altmuligmann" i maritim skole og sensor for sjøfartsdirektoratet.

Utrolig deilig å være sin egen sjef, så jeg kan legge opp dagene mine akkurat sånn det passer meg.

Bedriften er en familiebedrift, eies av svigers, så det er ikke umulig at jeg engang skal ta over sjappa..

--Vw Sharan 2.0 Tdi 170 HK 2013--

-- Vw  E Up 2015 --

-- Vw Touran 2.0 Tdi 170 HK 2011 varebil--

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg e student for tiden (tekniker utdanning), holder på med siste året på kjemi og prosess. Skal snart igang med hovedprosjektet, som går ut på å korte ned produksjonstiden på en form for slukkeskum for (visstnok) en av de verdensledende produsentene av brannslokningsutstyr. Eg tar skryteutsagnene med en klype salt, kan jo ikke tro på alt...

Etter det blir det nok offshore for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå jobber jeg som hjemme pappa. men etter nyttår skal jeg tilbake i betalt jobb som elektriker.

Jobbet på bodø elektro siden 2004.

Mars 2009 blir det kanskje militæret, hværtfall etter det dem sier, men får nå se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp :)

Arti fyr, har fremdeles kontakt :)

Regner med det er Pål Henning det er snakk om? Jeg jobbet også i Lefdal for mange år siden sammen med han. Men det er så lenge siden at butikken fremdeles lå på Lørenskog...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utdanna automatikkmekanikker (fagbrev) og har allmenfaglig påbygg..

Jobber som hydraulikk servicetekniker på Norske Skog, også blir det en del bilpleie da.. hehe.. Skal nok hive med på noe skolegreier etterhvert hvis jeg fortsatt har lyst..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...