Are G

SS påføringspad borte?

Blir påføringspaden deres lagt inn i nye webshoppen?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja i den kategorien i alle fall.

Den 8-tallsformede puta.

Denne

Eller er det andre jeg burde satse på? SV? :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den påføringspad'en der brukte jeg en gang, før jeg la den vekk for godt. Verste jeg har brukt til voks. Synes de gule fra Meguiars er de beste og mest holdbare. Men har lest mye positivt om de store røde til SS også.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva var problemet med den?

Har lagt 4-5 lag med denne uten stress, og leste i en post for en stund siden at denne var meget bra.

Forsåvidt også lest at de store røde (softest?) og sv er meget bra.

Kanskje jeg må prøve noe nytt..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruker kun den røde fra ss til voks, god å hold i så meget fornøyd med den.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er de disse store røde dere mener? De virker utrolige gode, men har ikke fått testet dem enda.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer også til de store røde fra SS som en god erstattning. Også et hav bedre enn de gule megs sine. De er mye bedre å holde i, å jobbe med. Eneste lille minuset må være at de kan være litt lettere å miste i bakken fordi du ikke har så godt tak som på de små. Men dette er ikke et problem om du er litt obs på det.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

+1 for de røde "Softest applicator" fra SS.

Jeg var også veldig fornøyd med den svarte 8-tallsformede helt til jeg mistet den i bakken og den ble full av støv og drit. Jeg har den fremdeles, men har ikke fått sett skikkelig på den eller prøvd å gjøre den skikkelig ren enda. Uansett har jeg så mange andre påføringspads for voks at jeg egentlig ikke savner den.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo vi har dem, skal få lakt de inn jeg! :)

Da skal du finne den på hjemmesiden:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har brukt de gule fra Megs mye, og de funker bra. Men så kjøpte jeg noen store røde fra Scandicshine, og etter det skal jeg aldri bruke noe annetfor voks på lakk i hvert fall.

Veldig myke og fine å jobbe med, dessuten legges voksen mye raskere. Omtrent samme aha opplevelse som å gå fra en liten billig engangssvamp, til Zymolsvamp.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva var problemet med den?

Har lagt 4-5 lag med denne uten stress, og leste i en post for en stund siden at denne var meget bra.

Forsåvidt også lest at de store røde (softest?) og sv er meget bra.

Kanskje jeg må prøve noe nytt..

Jeg synes den er altfor tynn og altfor myk, får heller ikke noe skikkelig grep på den. Har kjøpt 2 blå MF-applikatorer fra CG som jeg skal teste til våren :)

MIC_292_02-2T.jpg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes den er altfor tynn og altfor myk, får heller ikke noe skikkelig grep på den. Har kjøpt 2 blå MF-applikatorer fra CG som jeg skal teste til våren :)

MIC_292_02-2T.jpg

Disse er knallgode, men om du bruker flytende produkter som f.eks lakkforsegling jetseal så vil det gå masse i padden... :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke Jetseal eller M-seal, blir vel mest å bruke den til Blacklight og Wet Mirror Finish, samt de andre pastewax'ene mine da selvsagt.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har både rød softest og SS påføringspaden, bruker SS paden til myke vokser og softest til de litt hardere voksene. Synes den fra SS er knall å jobbe med :)

Her er forresten link til SS paden på den nye siden.

Endret av Bilpleie gærning
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som den ble glemt lagt inn fra gamle nettbutikk, skal få den inn nå :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har brukt de svarte påføringsputene fra Swissvax jeg, synes egentlig de har funka bra. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er knall de, er som de runde gule som er ganske standard....bare av bedre kvalitet! :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive