Gå til innhold

Problemer med lenker i Google Chrome


marius_kj

Recommended Posts

Hver gang jeg prøver å åpne en link i fra dette forumet så åpnes linken i to faner. Jeg må av og til ha inn ting med teskje med, men da leser jeg gjerne samme fane to ganger i stedet for å åpne det i to faner :) Dette skjer bare på dette forumet og er en smule irriterende. Mulig å få gjort noe med?

Marius

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Skjer det bare med Google Chrome? ikke hørt om noen med samme problem før. Men du kan jo prøve å tilbakestille Chrome eller avinstallere det helt og legge inn på nytt igjen.

Ikke noe som skulle tilsi at Chrome oppfører seg spesielt på dette forumet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver gang jeg prøver å åpne en link i fra dette forumet så åpnes linken i to faner. Jeg må av og til ha inn ting med teskje med, men da leser jeg gjerne samme fane to ganger i stedet for å åpne det i to faner :) Dette skjer bare på dette forumet og er en smule irriterende. Mulig å få gjort noe med?

Marius

Er det samme med Firefox

Det har vært sånn siste mnd ca. I tillegg blir øvre halvdel av siden svart i det den laster inn i ca. 1/10 sek for så å bli normal.

Det samme i firefox

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du høyreklikker på et bokmerke kan du velge Bokmerkebehandling. Dersom du da trykke på Organiser-knappen øverst til ventstre i bildet kan du velge å eksportere alle bokmerkene dine. Samme prosedyre når du har reinstallert, bare at du velger Imporer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. Der var det gjort, men har samme problemene fortsatt. Gjorde som du beskrev Sindre2, men når jeg installerte Chrome på nytt så lå alle bokmerkene der uten at jeg behøvde å gjøre noe. Ble det ikke skikkelig avinstallert? (Gjorde det via kontrollpanelet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Brukerinnstillinger blir som regel ivaretatt selv om programmet reinstalleres.

Du har ikke tuklet med noen innstillinger som omhandler fane-behandling/-mishandling?

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke som jeg er klar over selv i hvert fall...og er egentlig ikke så grønn at jeg skulle ha klart det. Og det skjer ikke på andre forum heller. Men det er da ikke verdens undergang...kanskje blir det borte av seg selv også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...