Gå til innhold

Rar konsistens på IronX


Christoffer H

Recommended Posts

Christoffer H

Hallo! :)

Fikk litt ironx fra blankbil før jul, skulle til og bruke denne i går.. Men den var så tjukk at den ikke kom ut av triggeren.. Den var i gelèkonsistens! Den jeg har hatt før har vært tyntflytende.. Hva er galt? Har den gått ut på dato? Noen andre opplevd det samme? :)

Chris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanlig iron-x har blitt betydelig tykkere, omtrent som gel i den nyeste versjonen. Men det skal likevel ikke være noe problem å spraye den. Har den stått kaldt?

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christoffer H

Ikke soap gel jeg har fått nei! :P Hmmm, trodde jeg fikk den nye versonen sist jeg bestilte også jeg men.. Nja, har stått i rundt 8+, er det for kaldt? Jeg prøvde med forskjellige triggere, men var ingen som ville spraye ut! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christoffer H

Men hvordan skal man få brukt den da? kommer jo til og bruke dobbelt så mye hvis den er så tjukk.. fordeler jo ikke produktet noen ting.. er jo samme konsistens som p21s! Først når jeg blanda den litt ut med VANN, da fikk jeg noe ut av triggeren! og det som kom ut, forstøvet jo ikke noen ting, ble bare en liten kladd med ironx! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipe greier! :P

...men dette betyr vel også at den kan ligge på lakken så lenge man vil uten at det gjør noe? Som f.eks. 1:100 insektsfjerner (samme produsent som P21S).

Endret av Simen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle versjoner av iron-x kan ligge på lakken så lenge man vil og til og med las tørke, så lenge dette ikke skjer i direkte sollys. Jeg har nyeste versjon og synes denne sprayer helt fint med de flaskene jeg har prøvd.

  • DCN Poeng 1

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christoffer H

Sært.. Må nesten være noe feil med den du har fått da.

Ja, syntes det var veldig merkelig! Går jo og "spraye" ren p21s... og jeg trodde jo at ironx'n skulle være mer tyntflytende en p21s. :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merket også dette. Dusjen ble veldig konsentrert på en måte. Men jeg hadde fått vridd dysa ørlite forbi dit den skulle. Når jeg fikk dysa på riktig plass, gikk det som en drøm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter min erfaring funker iron-x fortsatt relativt bra blandet 1:1 med vann. Men prøv evt å bare blande i 10-20 prosent vann hvis du skal teste, for bare litt vann gjør det MYE tynnere.

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et tips for å "deaktivere" gel agentene i disse produktene er å varme de opp i mikrobølgeovnen. Virkningen forblir den samme, men den blir tynnere.

  • DCN Poeng 1

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...