Gå til innhold

Flaske til foamkanon


Suse

Recommended Posts

Greide å ødelgge flaska til kanon min her om dagen. Satte den fra meg etter bruk og den veltet og sprakk like under gjengene. Har prøvd å finne en som passer. Tror jeg har prøvd det meste av flasker med skrukork til nå. Var med kona på Rema og handla, gikk rundt å kikka om det var noe der. Da kom jeg over denne. Kom hjem og prøvde og vola den passer.

Dette er en drikkeflaske som er ment for dyr som står i bur, så den finnes i avdelingen med dyreutstyr.

Pris kr 30,-

Ganske greit med måleskala også, så er det lett når man skal blande opp sin mix.

Er bare på 600ml men det holder jo greit til en vask.

Drikkeflaske.jpg

Drikkeflaskamedskumkanon.jpg

Endret av Suse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greide å ødelgge flaska til kanon min her om dagen. Satte den fra meg etter bruk og den veltet og sprakk like under gjengene. Har prøvd å finne en som passer. Tror jeg har prøvd det meste av flasker med skrukork til nå. Var med kona på Rema og handla, gikk rundt å kikka om det var noe der. Da kom jeg over denne. Kom hjem og prøvde og vola den passer.

Dette er en drikkeflaske som er ment for dyr som står i bur, så den finnes i avdelingen med dyreutstyr.

Pris kr 30,-

Ganske greit med måleskala også, så er det lett når man skal blande opp sin mix.

Er bare på 600ml men det holder jo greit til en vask.

Om dette er kanonen fra Bilnerden, så selger de også "løse" flasker, og flasker som det har vært klor (med sikkerhetskork) eller grønnsåpe på skal også passe (toppene på disse vil da også passe).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dette er kanonen fra Bilnerden, så selger de også "løse" flasker, og flasker som det har vært klor (med sikkerhetskork) eller grønnsåpe på skal også passe (toppene på disse vil da også passe).

Har prøvd klor flaska og den passer "nesten" går skjevt på gjengene. Korken derimot passer på flaska til kanonen.

Dette er jo genialt. Er litt spesiell størresle på gjengene de har brukt (har prøvd med litt forskjellig selv)

Bilnerden selger løs flaske, men den koster 89 kr

Ja, jeg har sett at Bilnerden selger løse flasker, men når det bare er en flaske som trengs er det kjekt å finne alternativer i butikk hvor vi kan få varen over disk når den trengs.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brusflaskegjenger passer på foam-gun fra SS.

Jepp, ganske genialt, jeg har litt lengre slange og bruker 1,5L flasker. Da kan man blande flere forskjellige mikser på 1,5L for å ha stående slik at man har en del til forskjellig bruk, man bruker jo aldri i verden 1,5L på en vask uansett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...