Gå til innhold

Lekkasje mellom vannkanon/høytrykkspyler


Høydal

Recommended Posts

Har en nilfisk c 125.3 høytrykkspyler som jeg kjøpte skumkanon til i vinter/våres. Men når jeg bruker den så lekker/spruter det vann i kobling mellom pistol/skumkanonkoblingen. Har bare brukt den et par ganger, men er kjedelig å bli våt hver gang. Noen som har peil på hva feilen kan være? Bilde under er av skumkanonen

SAM_0283.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

challenger

Bruker dere gjengetape utapå o-ringen i bildet, da? Min skumkanon med Foma-kobling har samme syndromet, pluss at o-ringen blei slitt ut i høst og den størrelsen o-ring jeg fikk til å passe best, tetter enda dårligere enn den som var montert ved kjøp...

Holder gjengetapen der, eller finner den på å bli "igjen" inni ht-lansen?

Livet er for kort til å kjøre kjedelige biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyvind G

Bruker dere gjengetape utapå o-ringen i bildet, da? Min skumkanon med Foma-kobling har samme syndromet, pluss at o-ringen blei slitt ut i høst og den størrelsen o-ring jeg fikk til å passe best, tetter enda dårligere enn den som var montert ved kjøp...

Holder gjengetapen der, eller finner den på å bli "igjen" inni ht-lansen?

Du kan nok ikke bruke gjengetape der. Løsninga er nok å finne en O-ring som passer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

takk for svarene :) Jeg kjøpte en liten koffert med o-ringer fra Clas, men ingen av disse var spesielt egnet....

Nei, jeg har gått i samme sporet før deg, og TESS på Alnabru er svaret. De har div str.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...