Gå til innhold

Menzerna Power finish


Scandicshine.no

Recommended Posts

  • Forhandlere
Scandicshine.no

Nå kommer det snart en ny polish fra Menzerna, den heter Power Finish eller PO203S.

Den vil være plassert mellom SIP og 106FF.

De kaller den en "A one-step scratch remover and polish, only requiring a final polish on dark colors." Fjerner 2500 merker.

Denne gleder vi oss til å prøve??

Ingen bilder enda.

www.scandicshine.no
Alt i bilpleie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Og da vi trodde det var trygt å komme ut igjen kommer dette bakholdsangrepet her....

Damn you Pirex....DAMN you...

Vel ligger an til å være en "AIO" med cut dette da, noe i samme gate som A15 fra scholl vil jeg tippe...

Cut 2 gloss 5 ???

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PO85RD er den fineste pr i dag, eller tar jeg feil?! For jeg syns faktisk at min 106 hadde en blankere overflate etter bruk..

Den har mest gloss ja! PF er en mellomting mellom SIP og 106.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Ghostrider264

Litt off topic tread, men benytter anlendningen når det er snakk om Menz:

Først en kommentar: Skulle ønske jeg forsto noe av logikken til Menz når det gjelder merking av de forskjellige produktene i forhold til bruksområder og egenskaper. Det er veldig godt gjort å kalle et produkt for PO85RD3.02 når du allerede har et produkt som heter PO85RD med helt andre egenskaper. Her har den tyske logikken sporet god av. Jaja, de har jo lært nå og endret 3.02 til PO83Q (men det tok sin tid!).

Så et spørsmål: Hvorfor heter det 106FA i tabellen, mens alle har omtaler det som 106FF? Er det det samme produktet med nytt navn, eller to forskjellige produkter/egenskaper/områder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt off topic tread, men benytter anlendningen når det er snakk om Menz:

Først en kommentar: Skulle ønske jeg forsto noe av logikken til Menz når det gjelder merking av de forskjellige produktene i forhold til bruksområder og egenskaper. Det er veldig godt gjort å kalle et produkt for PO85RD3.02 når du allerede har et produkt som heter PO85RD med helt andre egenskaper. Her har den tyske logikken sporet god av. Jaja, de har jo lært nå og endret 3.02 til PO83Q (men det tok sin tid!).

Så et spørsmål: Hvorfor heter det 106FA i tabellen, mens alle har omtaler det som 106FF? Er det det samme produktet med nytt navn, eller to forskjellige produkter/egenskaper/områder?

PO106FF och FA är olika produkter. Nu kommer det dock bara att finnas PO106FA, då FF går ur produktion.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv scholl, der er alt logikk :) Står til og med på flasken hvilken pute du skal bruke og hvor på linjen produktet ligger i forhold til cut!

Jeg har brukt Scholl i hele helga nå, og er utrolig fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...