Gå til innhold

Turtle pads


Erik S

Recommended Posts

Hei.

Fikk for litt siden øye på disse Turtle padsene for maskin. :ph34r:

turtlepads.jpg

Lurer rett og slett på om det er noen som har noen erfaring med disse, eller noen tanker rundt disse. Saken er at jeg kan få de meget billige til eget bruk. Ca. 25 kr. stykket. Om det betyr at holdbarheten på disse er mindre enn på andre merker så gjør det forsåvidt ingenting med tanke på den prisen. Det viktigste for meg i denne sammenheng blir jo da om de gjør jobben godt nok?

Har kjent litt på de, og den blå er meget grov. Den svarte kjennes mest ut som en finish pute, mens den gule havner midt i mellom disse to.

Hva tenker folket her inne om disse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmsilset

Jeg liker ikke pads med borrelås nesten helt ut..Jeg har laget og tatt trykktester på skum da jeg gikk på videregående.Nesten alt skum har jo god kvalitet.Problemet er om borrelåsen ikke er bra, eller den har dårlig lim eller ikke passer sammen med poleringsproduktene du har. Til den prisen er det bare å kjøpe og sjekke hvordan de er i bruk :)

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TIl den prisen har jeg definitivt tenkt å teste de ja. Må bare få meg en annen maskin enn Biltema DA`en, sånn at jeg har bakplate som passer de dimensjonene der. Det kommer forhåpentligvis på plass etter jul :thumbup: så tenkte jeg det var greit å høre om noen hadde noen tanker eller erfaringer i mellomtiden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du kjøper må du prøvr få til en test. hadde vært gøy hvis tw hadde lagd noen gode "proffprodukter"

Det skal jeg absolutt prøve å få til. Er jo langt i fra noen ekspert, men kan i alle fall prøve å skrive ned noen av mine erfaringer med disse padsene. Blir en liten shinings av en sliten Volvo XC90 på nyåret. Den må jo være fin å teste ut disse på :thumbup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Jeg har ikke noe negativt å utsette på disse putene ihvertfall :)

Testet de sammen med proffproduktene til TW, produktene var gammeldagse i bruk, men ellers helt ok..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe negativt å utsette på disse putene ihvertfall :)

Testet de sammen med proffproduktene til TW, produktene var gammeldagse i bruk, men ellers helt ok..

Det høres jo lovende ut :thumbup:

Kommer nok ikke til å bruke noen TW produkter, men regner med disse skal gå greit med Megs UC og Scholl med DA maskin og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte de blå putene sammen med MG #105, det syns jeg fungerte veldig bra, ikke noe å si på kvaliteten heller slik jeg opplevde de (borrelås etc). Syns størrelsen passet fint til 3M sin pakplate også, MG sine egne syns jeg ble litt for store til den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...