Gå til innhold

Lakkering av bakfanger på Bmw


Anders_Aa

Recommended Posts

Hei!

Bmwen vår ble levert hos merkeverksted i dag får å fikses. Pappa hadde et lite uhell som gjorde at venstre parti foran ble skadet. Mens bilen var inne tenkte jeg at vi kunne fått omlakkert bakfanger'n, da det er en del stygge riper og hakk der.

Men når vi får vite at de skal ha 6900,- ble det litt annerledes. Er ikke det veldig drøyt ?

Ihvertfall så droppet vi det for denne gang.

Er det noen som veit om noen bra verksted i Vestfold-distriktet som ikke tar så mye, men som er seriøse og gode?

Hva må man regne med å betale?

Endret av Anders_Aa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i dette emnet

  • Anders_Aa

    9

  • ChristerM

    3

  • Arne

    2

  • Tyggern

    2

Mest aktive i dette emnet

Meringdal

Det spørs litt an på skaden på bakfangeren, men jeg antar at de fleste merkeverksteder vil ligge på denne prisen. Ofte klarer de uansett å fjerne det meste med sandpapir og polere ut igjen fargen, men det spørs også da hvor alvorlig skaden er.

Vanlige verksteder med lakkavdeling tror jeg nok vil ta litt under det et merkeverksted tar. Det beste er vel kanskje å ringe rundt på lokale shapper å høre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok bedre å finne noen som gjør dette uten kvittering.

Betalte selv 4000 for lakkering av front og bakfanger samt org skjørt og s-line lister til en a4. Dette var da med

all jobb og lakk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs litt an på skaden på bakfangeren, men jeg antar at de fleste merkeverksteder vil ligge på denne prisen. Ofte klarer de uansett å fjerne det meste med sandpapir og polere ut igjen fargen, men det spørs også da hvor alvorlig skaden er.

Vanlige verksteder med lakkavdeling tror jeg nok vil ta litt under det et merkeverksted tar. Det beste er vel kanskje å ringe rundt på lokale shapper å høre :)

Det er vel mest overflate riper som går litt ned i lakken, litt skrammer og slik, de fleste ser hvite ut. Ser absolutt ikke pent ut. Er litt overalt på bakfangeren egentlig.

Er nok bedre å finne noen som gjør dette uten kvittering.

Betalte selv 4000 for lakkering av front og bakfanger samt org skjørt og s-line lister til en a4. Dette var da med

all jobb og lakk.

Oi, det var ganske mye bedre pris ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Ja da må jeg si at det er en hinsides pris. Lakkere hele bilene må jo koste nærmere 50 000,- hvis det er en slik pris bare for bakfangeren.

Jeg fikk pristilbud på oppunder 100.000 for hellakkering av bilen min; innvendig i dørkarmer, motorrom, reservehjulsbrønn, utvendig og med fargebytte. Billigste var "ca 45" og dyreste var "ca 100".

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kommer vel litt ann på hva man skal lakkere. Men 100.000 kr (!) Da begynner det å bli svindyrt. Lakken er vel ikke akkuratt det dyreste på en bil. Men jeg regner med at den kunne blitt mye billigere hvis bilen var klar til lakkering, når man leverte den inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyggern

Er nok ikke langt unna normal pris dette...

Sjekk hva den koster ny ferdig lakkert, mange har dette rett fra leverandør..

Jeg betalte vel ca 3000,- for lakking av 2 sidespeil, panser og forskjerm. da gjorde jeg all pussejobben selv og la primer og filler....

Mvh Torgeir Thorud
"just looking for that perfect shine"

Min S&S "samletråd" noen av mine jobber  |||  Porsche 964RS 100t Detail  ||| Porsche 996 GT3 MKII  |||  
TAS on Facebook      |||    Mine biler BMW E24 635CSi og fler  |||  TAS Instagram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Jeg har fått pris på 7000,- for:

2 speilhus (Fra Passat W8, slik at de er like store)

2 fremskjermer

1 Votex frontspoiler

1 bakfanger

Førerside under list.

2 rails.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var dyrt.

Jeg betalte 8000,- for hellakkering av E39 jeg hadde. Gjorde forarbeidet selv dog :-)

Har aldri komst til å betalt mer enn 2000 maks for lakkering av fanger. enda mindre om jeg skulle ha gjort forarbeidet selv :-)

Men sikkert forskjell på pris etter hvor man er i landet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...