Gå til innhold

Shampoo & Mitt


Bernhard

Recommended Posts

  • Forhandlere
Bernhard

Som topic sier så lurer jeg på hvilke som er deres favoritter, litt artig å vite hva andre foretrekker og liker.. For øyeblikket så er min favortitt Swissvax Car Bath og Swissvax Waschpudel, men det forandrer seg stadig.. Venter på ullmitt nå så vi får se når den dukker opp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius

Jeg liker best Megs vaskehanske og NXT car wash når bilen er ganske møkkete. Ellers er Chemical Guys wash and gloss veldig fin hvis bilen ikke er veldig møkkete :)

Endret av gomega
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Waschpudel eller ull mitt om dagen

Vingler også mellom flere såper, har sikkert 6-7 typer såpe jeg benytter...

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Favorittsåpen hittil er Optimum Car Wash, som vedlikeholdssåpe.. Men har mange liggende som jeg ikke har testet enda.. Tror jeg må prøve Born to be Mild snart..

Favoritt-mitt hittil er den grønne chenille Microfiber mitten fra SS, men har en ull-mitt på vei snart.. Får se hvordan den fungerer :)

Scandicshine Detailer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Megs mitt - har ikke funnet noe jeg trives bedre med ennå (har ikke prøvd SW puddelen)

Av såper klarer jeg stort sett å holde meg til to stykker: Megs NXT på Swissvaxært skitne biler, Duragloss 901 til alt annet. Er sinnsykt imponert over 901!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Megs ullmitt med den Soft Wash Gel er omtrent tenning for meg om dagen.. Den skummer så fint, og for en gli jeg får.. hehe

møkkete bil, etter eller annet Microfiber med sonax glans shampoo eller den citrus saken fra Chemcal Guys, sitruslukt på begge, så renser litt mer :)

Endret av kris1986
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ullmitt

megs nxt

Chemical guys Citrus Wash & Gloss (funker også gull i vaskemaskin :))

Dodo Juice - Born to be mild shampoo på ikke veldig møkkete bil, god for å beholde voksen.

Optimum No Rinse Wash & Shine

Poorboys ss&s en av favorittene!! Har en gallon, må snart ha en til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri turt å vaske bilen med ullmitt, men siden det er så mange her som gjør det må jeg vel prøve det.. har lett for å tenke seriøst cut når jeg tenker ull, må bare fjerne meg selv fra tanken ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • Forhandlere
Bernhard

Prøvde ullmitt sammen med Zymol Clear Auto Bathe igår, delt number 1 hos meg med Swissvax Pudel og Swissvax Car Bath...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...