Autobua

[Avsluttet] Konkurranse - vinn bilpleieprodukter

Ser at nettbutikken begynner å havne litt etter når det gjelder både design, brukervennlighet og teknologi.

Har begynt planleggingen av ny nettbutikk med bedre brukergrensesnitt og design.

Ser også at nåverende firmanavn ikke er helt i samsvar med hvordan driften har utviklet seg og vurderer derfor å bytte firmanavn med det samme det kommer ny nettbutikk.

Er da ute etter et enkelt navn som folk legger merke til og husker.

Navnet bør ikke begrense seg til kategorier innen bil da det selges en del annet en bilpleie.

Navneforslag sendes helst på mail eller PM.

Vinneren vil få valgfrie produkter fra Wolf's, Stjärnagloss og Pinnacle til en verdi av 1000,-

Ønsker snarlige svar da designer skal begynne å se på designet i løpet av neste uke.

Endret av remiandre/RB Tuning
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har kommet inn mange gode forslag på PM.

Er fortsatt mottakelig for flere forslag.

Setter frist frem til kl. 16.00 i morgen 13/12

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er vinneren kåret og navnet er klart.

Det kom inn mange gode forslag og valget var ikke enkelt.

Vinneren ble BChris og premie er på veg.

Holder navnet for meg selv intill videre, men det kommer nok oppdatering om dette om ikke så alt for lenge.

Tusen takk for alle bidrag.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da begynner nye nettbutikken å ta form.

Det meste av bilpleieutstyr skal være på plass nå med bilder og forhåpentligvis bedre informasjon en det som er i den andre butikken.

Kommer til å kjøre begge butikkene side om side en stund til alle produkter er flyttet over.

VIP rabatten er noe annerledes i den nye butikken: Rabattkoden er den samme, men dere får gratis frakt på ordre over 1500 etter rabatt i en prøveperiode.

Pakkeprisene er også justert noe, men alt i alt skal VIP medlemmer komme ca. like godt ut som før.

Kom gjerne med tilbakemeldinger på butikken.

Endret av remiandre/RB Tuning
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser veldig bra ut. Lyst, innbydende og stilrent.

Vil eksisterende kunder med ordrehistorikk overføres fra den gamle til den nye butikken, eller må man registrere seg på nytt igjen (jeg har allerede registrert meg, hovedsaklig for å teste utsjekkingsfunksjonen)?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil anmode deg på det sterkeste å endre det firmanavnet, dette er nesten blåkopi av vårt firmanavn og vi vil ikke forveksles med deg. Håper du har såpass respekt for andre firmaer at du greier å hoste opp et annet navn snarest.

H.

Endret av Parts&Retards
1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe. :) No offense, men jeg syntes ikke det nye firmanavnet var så bra heller jeg.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

n` stuff klinger ikke så veldig bra nei

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil anmode deg på det sterkeste å endre det firmanavnet, dette er nesten blåkopi av vårt firmanavn og vi vil ikke forveksles med deg. Håper du har såpass respekt for andre firmaer at du greier å hoste opp et annet navn snarest.

H.

Jeg ser at disse 2 navnene kanskje ble litt for like, noe jeg ikke tenkte på navnet ble bestemt.

Derfor vil jeg respektere din anmodning og navnet vil ikke bli brukt.

Butikken er derfor satt i vedlikeholdsmodus og det går derfor ikke å gå inn i butikken lenger.

Ser veldig bra ut. Lyst, innbydende og stilrent.

Vil eksisterende kunder med ordrehistorikk overføres fra den gamle til den nye butikken, eller må man registrere seg på nytt igjen (jeg har allerede registrert meg, hovedsaklig for å teste utsjekkingsfunksjonen)?

I utgangspunktet var det ikke meningen å legge arbeid i dette, men jeg skal se hva jeg får til.

Til dere som har rukket å se før linken ble fjærnet å vedlikeholdsmodus aktivert:

Hvordan synes dere butikken var? Utseendemessig og funksjon?

Er dette en butikk som går an å handle i?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syns utseende var oversiktelig og bra ihvertfall. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, mer oversiktlig enn den gamle.

Og jeg likte godt funksjonen når man la til en ting i handlekurven. Kun en notifikasjon øverst som viste at man hadde lagt tingen i handlekurven. Bedre enn å måtte komme inn på "handlevogn"-siden får så å gå tilbake.

Endret av Anders_Aa
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tittet innom og synes det så bra ut, lyst og fint, mye bedre enn den gamle. Liker og at en slipper å gå til handlevogn hver gang noe legges oppi. Vet ikke om du hadde dette, men en ønskeliste ala det SS har synes jeg er veldig greit å ha.....

For øvrig synes jeg det er bra du tar til etteretning P&Rs anmodning, selv om jeg mener slik "oppvask" brude blitt tatt på kammerset, men det er en annen sak.

Mvh

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive