Gå til innhold

Stickers - Noen nye typer som ønskes


truhaa

Recommended Posts

  • Admins

Noen som har tips til slogans på stickers for oss bilpleie gale så kan dere poste de her i denne tråden..

MikaelØ har kommet med denne som jeg syntes var god:

-Look all you want, but please don't touch!

Men, det er bare å komme med flere tips, eventuelt i andre farger også om det er ønskelig så skal vi sjekke med stickers pusheren vi bruker her på DCN

  • DCN Poeng 1

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne ha bilde av deg truls, klistra i hele bakruta mi.. :-)

'18 Mitsubishi Outlander Phev

'17 Toyota Hilux dCab (firmabil)
'10 Ford Focus "wrc" 2.9L Evo, rallycross

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Bra innputs... noterer opp så får dere bare kjøre på videre med tips..

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

You touch my car, i "touch" your face

It aint yours, so dont touch

Protected by DCN

"A New Standard of Excellence. Detailersclub."

:thumbs: Meget bra alle disse! :D Bare et lite forslag til endring på den eine til Tommy; "I ain't yours, so don't touch me." Biler blir jo fort som kjærester/familiemedlemmer, så må neste omtales slik :P

Endret av BChris

Kjøretøy:

 

[  ] Kawasaki Z800E, 2013, hvit/svart/mattsvart.

[  ] Ford Mondeo Ghia Titanium X stv, 2008, Panther Black...

[X] BMW 320d E46 Sedan 2005, Black Sapphire,Fargekode: 475

[X] BMW 320i E36 Sedan 1997, Cosmos Black, Fargekode: 303
[X] Opel Vectra A 2.0 8v 1994 kvit/grå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er blankere enn din

Jeg støtter egentlig denne, mest pga litt intern yrkeshumor: Det er en betongpumpebil her lokalt som går med følgende skrift på en av kran-bommene: Min er lengre enn din. Ganske passende da denne pumpebilen faktisk har en litt lengre pumpe-arm enn de fleste andre. Hvorfor ikke ha dette på bilen når bilen faktisk er blankere enn de andre på parkeringsplassen ?

MVH
Roy Inge Helland
SERTIFISERT SCHOLL CONCEPTS BILPLEIER

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Jeg støtter egentlig denne, mest pga litt intern yrkeshumor: Det er en betongpumpebil her lokalt som går med følgende skrift på en av kran-bommene: Min er lengre enn din. Ganske passende da denne pumpebilen faktisk har en litt lengre pumpe-arm enn de fleste andre. Hvorfor ikke ha dette på bilen når bilen faktisk er blankere enn de andre på parkeringsplassen ?

Fordi folk er noen sadistiske rævhøl som ikke klarer å la andre ha noe fint uten å måtte ødelegge det, og et sånt merke vil kunne provosere dem nok til at de bikker over kanten og "tilfeldigvis" kommer borti hele bilsiden med nøkkel/handlevogn/fotballag på vei forbi... men hver sin lyst :) Jeg er nervevrak nok hver gang jeg parkerer bilen og går fra den, så jeg føler ikke for å nesten oppfordre folk til å skrote bilen min når jeg kan ferske dem i det...

Men bortsett fra det ser jeg humoren i det :)

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...