Gå til innhold
Christer

Tilbakemeldinger på ny nettbutikk

Recommended Posts

Christer    2 888
Christer

Da har jeg rotet litt mer rundt inne på den nye nettbutikken, og her er mine kommentarer:

1. Mulighet til å sette sortering og visningsantall som standard via en innstilling eller cookie på et vis. Jeg liker alfabetisk sortering som standard og vise flest mulig produkter pr side. Jeg foretrekker å scrolle langt nedover siden hvis jeg slipper å klikke meg gjennom side etter side.
  2. Rett opp skrivefeil og særskrivingsfeil (ord delings feil) for et mer profesjonelt inntrykk.
  3. Produkter med flere mulige alternativer (størrelse, farge, etc) bør kanskje ha en generell beskrivelse som ikke inneholder valgalternativ-informasjon; eksempel:
    Scholl Rubbingpute Lilla Str M 145MM - Størrelse: 175mm
    Jeg ser for meg at hvis jeg legger en av hver av disse i handlekurven, så er det overhengende fare for at jeg får tre pads i M, i steden for en S, en M og en L. Med produktbeskrivelse "Scholl Rubbingpute Lilla" og størrelsesalternativer "Small (85mm), Medium (145mm), Large (175mm)" inne på produktsiden blir det mer oversiktlig og man har større sjanse for å få plukket riktig produkt med en gang.
  4. Trekk prisene lenger opp mot produktteksten for de enkelte produktene sånn at det er helt åpenbart hvilket produkt prisen hører til.

Ellers ser det som tidligere nevnt veldig bra ut! Keep up the good work! :)

Endret av Christer

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Meringdal    2 080
Meringdal

Må vel bare legge inn en bestilling å teste ut sida! Surfex HD Swissvax paint rubber kit og scholl rim7 på vei i posten snart! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Meringdal    2 080
Meringdal

ble positivt overasket av de fleste tingene.. På fremsiden hvor tingene står oppført, står det veiledende pris. Tilbudet ser du ikke før du kommer inn på hvert produkt. Tilbud selger vet dere, SS! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Scandic Shine AS / Ketil    257
Scandic Shine AS / Ketil

Tusen takk for tilbakemeldinger, topp!

Ang rettskriving osv, så går vi igjennom og endrer! De mer tekniske tingene skal jeg ta opp med utvikler :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Etanrok    4
Etanrok

Funker ikke å sortere etter produsent feks få opp alt av chemical guys. Hadde vert greit om det gikk an å velge permanent visning av feks 100 varer per side. Ellers flott nettbutikk

(null)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
FiveInline    326
FiveInline

Flott side med grei oversikt!

Men jeg savner å se tidligere ordrer.

Jeg har noe på vei i posten og det bestilte jeg før den nye nettbutikken kom. Nå får jeg ikke sett hva jeg bestillte for noe..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
challenger    203
challenger

Bra førsteinntrykk - mye ryddigere og lekrere sider å bla i enn tidligere versjon :thumbup:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kristian    26
Kristian

Sorteringen på produsenter fungerer ikke skikkelig. Velger jeg Swissvax, Scholl eller CG kommer ikke alle produktene fra produsenten fram, men de finnes når jeg søker på navn.

Kan lett tolkes til at det ikke er tilgjengelig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Joachim_R    1
Joachim_R

På den nye siden får jeg opp "Feil: Ugyldig epost-adresse og/eller passord." når jeg prøver å logge inn.

Bruker jeg www.scandicshine.no/OLDzen som ble nevnt tidligere her får jeg logget inn uten problemer...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
JensChristian    187
JensChristian

På den nye siden får jeg opp "Feil: Ugyldig epost-adresse og/eller passord." når jeg prøver å logge inn.

Bruker jeg www.scandicshine.no/OLDzen som ble nevnt tidligere her får jeg logget inn uten problemer...

Du må registrere NY konto. :) Jf. denne tråden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig