Scandic Shine AS / Ketil

Scandicshine 4 års jubileum og ny nettbutikk

73 innlegg i emnet

Kjære kunder, medlemmer og gjester,

Da har nok et herlig bilpleie år gått og vi er nå inne i vårt fjerde år som bilpleieprodukt leverandør, både for private og bedrifter.

Det har vært et spennende år, med mange nyheter og endringer i markedet, Vi vil gjerne takke våre kunder og samarbeidspartnere for et spennende, interessant og moro år.

Det har vært både opp og ned turer, men vi har lært mye og føler vi går inn i et nytt år enda sterkere en før. Noen høydepunkter vi kan nevne må være den årlige Tour de shine og ikke minst diverse biltreff, spesielt Oslo Motorshow ble en slager for oss.

En liten godbit til dere kunder, er at vi i natt lanserer en helt ny nettbutikk. ALT er nytt, fra butikkløsning til design. Dermed må dere registrere dere på nytt, det regner vi med går fint? :)

Vi har jobbet hardt med butikken og håper dere blir like fornøyd som oss, det er mange spennende løsninger her. Vi håper dere finner butikken spennende og ikke minst ryddigere en før. Kom gjerne med tilbakemeldinger!

Toppen på kransekaken blir at vi kjører 20% på hele vårt sortiment, utenom Swissvax fra i morgen til over helgen. Vi håper alle setter pris på dette og benytter seg av annledningen :)

Alle VIP medlemmer av DCN får også fri frakt på toppen =)

Husk også at loddene til juletrekningen påløper seg på denne bestillingen også!

Det må påberegnes litt lengre behandlings tid av ordre neste uke, pga salget. Men det håper vi går fint. Dere som har samlet opp bestillinger igjennom julekalender, kan selvfølgelig legge til bestilling som blir gjort på salget i helgen.

Da ønsker vi alle en GOD JUL og håper dere vil ta et avbrekk i julestriden for å utforske vår nye nettside.

Salget gjelder ikke tidligere ordre og andre rabattkoder kan ikke brukes på toppen.

Mvh

Ketil og Tom Christian

www.scandicshine.no

Endret av Pirex/Scandicshine
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer!! Tikker vell inn en bestilling da;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får bare opp at dere driver med vedlikehold jeg :o

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

spennende ikke sant? ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ulidelig, åpner snart en flaske godt russisk for å døyve nervene :P

Endret av Christoffer
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spennende med noe nytt da, forandring fryder. Trenger en gallon med CG Glossworkz (og helt sikkert ett par andre ting), så det passer bra med 20% rabatt også. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette ser bra ut :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

10x bedre enn den forrige siden deres :thumbs: Ser det står pris uten MVA på produktene.... er det mulig å bestille uten mva på noen måte da eller??

Endret av Krisfje
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser strøkent ut, much better! :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser bra ut dette karer :) gratulerer!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så veldig bra ut.

Bare et spørsmål, dere kobler "gamle" ordrer som er samlet opp på "gammel" konto til en ny konto iom at en må registrere seg på nytt?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig bra :-) Nok en gang mere å bruke penger på... Er noen produkter jeg savner, mulig de dukker opp igjen..?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så veldig bra ut.

Bare et spørsmål, dere kobler "gamle" ordrer som er samlet opp på "gammel" konto til en ny konto iom at en må registrere seg på nytt?

Jeg satt akkurat og lurte på det samme. Særlig i disse julekalendertider der noen har sendt inn ordrer vil det være helt gull å få med seg ordrer som allerede er lagt inn, samt at jeg personlig hadde satt pris på å kunne se ordrehistorikken min.

Ellers ser den nye websiden veldig bra ut, selv om jeg ville hatt sorteringsstandard satt til "Navn A-Å". Men det er bare meg :)

Alle VIP medlemmer av DCN får også fri frakt på toppen =)

Velger vi "Hentes ut fra vårt lager på Verdal" for å benytte oss av denne her?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

X2 på den Christer!

Og siden så meget bra ut! :)

Endret av Skovdahl
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Supert!

Endelig mer visninger pr. side + mulig til å legge i handlekurv uten å gå tilbake hele tiden :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som der er en liten bug under scholl poleringsputer, jeg får bare opp størrelsene 85mm og 175mm når man skal velge størrelse. Ser det er 145mm puten som ligger inne som standard pute, men man må velge størrelse fra menyen og der er ikke 145mm puten..

Ellers så ser nettbutikken meget bra ut! :thumbup:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

brukere og ordre fra gamle systemet blir dessverre ikke flyttet, dere kan dog gå inn på www.scandicshine.no/oldzen, hvor dere kan se på eldre sider.

For de som har samlet igjennom julekalenderen, så bare oppgi et av de gamle fakturanr i kommentarfelt, så finner vi det igjen :)

Har fikset buggen med putene nå :)

Si gjerne ifra om dere ser noe som mangler osv!

ANg fri frakt, så velger dere hentes i butikk ja.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er lojalitetspoeng-funksjonen implementert? Isåfall, hvordan fungerer det?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal høre med teknikern :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

På det rullerende banneret på forsiden så prøver jeg forgjeves å trykke på Bigfoot saken, men får bare beskjed om at siden ikke finnes....

Vet ikke helt hvorfor jeg prøver å trykke på den, har jo nesten lovet meg selv å vente med maskin til utpå våren tidligst en gang......Det er farlig dette her med gode tilbud.....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive