Gå til innhold
Bompi

For the love of your car!

Recommended Posts

bsa    289
bsa

Helt herlig!

...pokker, fikk noe støv i øyet der, renner litt her, snufsete nese av det kalde været og...

Begynner alltid å sippe av sånt. Og det er jeg stolt av! :)

• DCN Poeng 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Christoffer    148
Christoffer

Kjekt med happy endings her inne også og ikke bare tråder om folk som riper bilene sine :D

Dette liker vi :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Simen    1 317
Simen

Viste denne til dama, og hun syntes det var både søtt og teit. Grunnen til at hun synes det er teit er fordi hun er uenig at "en bil er mer enn bare en død ting...", jeg prøver å si til henne at man får jo ett visst forhold til bilen sin, hvertfall sånne som oss. Hun blir litt misunnelig på at jeg gir bilen min så mye oppmerksomhet som jeg gjør, men det må hun jo bare finne seg i selvfølgelig. Regner med at det er flere som har kvinnfolk som synes det blir litt mye til tider? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Christer    2 906
Christer

Viste denne til dama, og hun syntes det var både søtt og teit. Grunnen til at hun synes det er teit er fordi hun er uenig at "en bil er mer enn bare en død ting...", jeg prøver å si til henne at man får jo ett visst forhold til bilen sin, hvertfall sånne som oss. Hun blir litt misunnelig på at jeg gir bilen min så mye oppmerksomhet som jeg gjør, men det må hun jo bare finne seg i selvfølgelig. Regner med at det er flere som har kvinnfolk som synes det blir litt mye til tider? ;)

Har ikke vist den til kåno enda, men hun kommer til å skjønne det. Hun savner fremdeles gamlebilen, fordi den var "så god og fluffy", og vi hadde mange gode turer i den.

Hun skjønner også at jeg liker å stelle med bilene og vaske og gnikke og holde dem fine, siden hun også liker at de er fine og at ting generelt er fine, og er helt med på tanken om at hver bil har sin egen personlighet, og en slags sjel. :)

Endret av Christer

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
bsa    289
bsa

Men prøv å ymt frempå om at de skoene/den kjolen/jakka eller noe som har hengt i skapet i flere år kanskje bør doneres til Fretex, da skjønner de dette med affeksjonsverdi ;)

Og mitt kvinnfolk gir meg stadige syrlige bitt om "nok en kveld alene" og slikt ja :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
trogha    442
trogha

Fantastisk historie, hadde sikkert vært flere hadde alle hatt like mye tid og penger, karen gikk jo riktig så grundig til verks med privatdetektiv og greier :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bompi    7
Bompi

Ja, rusk i øyet er vanelig selv for den store og tøffe. Er bestandig rørende å se noen bryr seg så mye om noe de har mistet over lengere tid og endelig retunerer tilbake.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig