Gå til innhold

P21S vs. S100..


Bernhard

Recommended Posts

  • Forhandlere
Bernhard

Har sett litt rundt på diverse sider nå som har både S100 og P21S.. Hva er egentlig forskjellen på disse produktene, har inntrykk av at det er same shit, different wrapping jeg.. S100 virker det bare som at er "beregnet" på mc og P21S på bil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Tror mye av det er det samme, og som du sier noe for MC og noe for bil..

Det er vel en ting eller to som ikke er laget i P21s utgave og viser versa vil jeg tro.

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

P21s fra USA og det som O.K.Wack fra Tyskland har er ikke samme greia, hvorfor begge heter P21s aner jeg ikke, men det er mulig det er en form for lisens de har i USA, og kan benytte p21s navnet der borte.

Dr.O.K.Wack chemie`s P21s har kun ting relatert til felger og dekk, de har A1 som bilpleie midler, s100 til motorsykler, CW1:100 vinduspleie og BAR`S for kjølesystemer..

har sendt Dr O.K.Wach, må jo komme til bunns i dette her... ;)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Var det jeg regnet med egentlig..

Har ikke prøvd den enda gitt.. Skal gjøre det, men det er den tiden da gitt......

Bar's er det Autocare som tar inn til Norge ihvertfall... Det har vi bøtter og spann av på jobben og selger latterlig bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Det meste fra O.K.Wack Chemie er bra saker, de slipper ikke mye på markedet før de vet det ikke skuffer de...

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Regnet egentlig litt med at A1, Cw1:100 osv var fra sammjeg har firma... Må vel prøve prompe gel'n etterhvert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regnet egentlig litt med at A1, Cw1:100 osv var fra sammjeg har firma... Må vel prøve prompe gel'n etterhvert..

Den er helt rå og bør absolutt prøves. Lukter ekstremt råttent, her har dem virkelig ikke giddi å tilsette noe for luktas skyld ihvertfall.

Jeg har snart brukt opp en 5 liter dunk siden tidlig i sommer(har 3stk biler jeg vasker jevlig), så engang iløpet av vinteren kommer jeg til å kjøpe et 25 liters spann av prompemiddelet.

--Vw Sharan 2.0 Tdi 170 HK 2013--

-- Vw  E Up 2015 --

-- Vw Touran 2.0 Tdi 170 HK 2011 varebil--

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

tror ikke krepro hadde 25 litere der, ellers mente han at det ikke var noe særlig forskjell på prisen på 5 x 5 liter eller 25 liter dunk..... Men en 25 liter hadde ikke plaga meg noe det heller.....

Så rop ut om det er mulig

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke krepro hadde 25 litere der, ellers mente han at det ikke var noe særlig forskjell på prisen på 5 x 5 liter eller 25 liter dunk..... Men en 25 liter hadde ikke plaga meg noe det heller.....

Så rop ut om det er mulig

ROPER: Jo de har 25 liters fat. Jeg fikk en pris på 2200 inkl.moms.

--Vw Sharan 2.0 Tdi 170 HK 2013--

-- Vw  E Up 2015 --

-- Vw Touran 2.0 Tdi 170 HK 2011 varebil--

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Auda......

åååå det blir en skue i garasjen det da.. var av power gelen regner jeg med..

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Auda......

åååå det blir en skue i garasjen det da.. var av power gelen regner jeg med..

Jepp, den røde..

--Vw Sharan 2.0 Tdi 170 HK 2013--

-- Vw  E Up 2015 --

-- Vw Touran 2.0 Tdi 170 HK 2011 varebil--

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...