Gå til innhold

når skal folk lære ?


espen åmodt

Recommended Posts

Er det noen som tenker hva de gjør når de fester ekstralys på skiltplaten?

Hver lykt har en 10mm bolt som er beregnet for å holde lykten på en forsvarlig måte, og så festes 2 av disse tunge lyktene på en brakett som er festet sammen med skiltet med 2 karosseriskruer.

Det kan jo ikke gå bra når en svær børste drar og river i dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tåpelig av forsikringsselskapet å hevde 99,9% sikkert at han får dette dekket av motparten når det etter det jeg kan se er dårlig og lite gjennomtenkt montering av ekstralys.. Håper han får et regressbrev i posten hvis motparten må dekke dette:-) Han kan jo ikke være seriøs med å gå videre med dette:-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsikringsselskapet mener vel at det er 99,9% sikkerhet for at de ikke vil dekke en dritt.. :)

At bensinstasjonen skal svare for dette kan jeg neppe se for meg, står jo store plakater over alle disse automatvaskene at man kjører inn på eget ansvar og antenner osv kan bli knekt og det er eiers problem.

Kan ikke se for meg at dette er verd å bruke egenandel + bonustap på, kan sikkert polere opp igjen skjermen og fikse lyktene for langt mindre enn 12 000kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig..hadde det vært meg som drev den bensinstasjonen hadde jeg stått utafor og pekt og pekt på det skiltet som sier at de ikke tar ansvar for skade på ettermonterte deler aka skibokser, ekstralys osv osv helt til folk hadde tatt hintet og forlatt stasjonen i skam:-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde han tatt imot halvparten, som stasjonen ville dekke og deretter legger til de 4000 han må betale i egenandel, hadde saken omtrent vært ute av verden, og han hadde ikke tapt hverken bonus eller ansikt.

Enig med Tommy og Svissman, håpløs montering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...