Gå til innhold

Gode tilbud


General Lee

Recommended Posts

Tenkte det kunne være greit med en tråd der en kan tipse om gode tilbud på detail- og bilprodukter rundt omkring i landet.

Handla meg en 18V Bosch batteridrill idag til 999,- på Coop OBS Bygg, vanlig pris 1798,- Med i setter var div. bits og borrer, men bare ett batteri, ekstra koster rundt 700 tror jeg. Må være knallmaskin til div. felgbørster og Mothers baller.

Så, har du noen tips om gode tilbud?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • Svar 171
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i dette emnet

  • challenger

    14

  • hc_Tk

    11

  • sruben

    8

  • Einstein

    8

Mest aktive i dette emnet

Bilder i dette innlegget

jeg kjøpte hitachi drill på maxbo. denne her:

http://www.markt.no/?vis=produkter

Linken funker vist ikke, er denne her: Borskrutr batt ds12dvf3 (2sgx) hitachi

Kosta vel 1200kr ca i fjor.

Var egentlig ute etter 14volt modellen men den var utsolgt, så var det tilbud på denne så da ble det den. Har klart meg forholds vis bra med den uansett.. er ikke så mye den blir brukt hjemme akkurat. Hoved saken er at det er 2 batterier med forholdsvis kort lade tid. At det er brems er også et must synes jeg, da det er drit kjett og måtte vente på at drillen stopper og gå rundt før man får satt i en ny skrue/skiftet verktøy.. den veier også bare 1,5kg og har 26nm i moment. (14volt utgaven har 36nm)

Endret av LLH
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjøpte hitachi drill på maxbo. denne her:

http://www.markt.no/?vis=produkter

Linken funker vist ikke, er denne her: Borskrutr batt ds12dvf3 (2sgx) hitachi

Kosta vel 1200kr ca i fjor.

Var egentlig ute etter 14volt modellen men den var utsolgt, så var det tilbud på denne så da ble det den. Har klart meg forholds vis bra med den uansett.. er ikke så mye den blir brukt hjemme akkurat. Hoved saken er at det er 2 batterier med forholdsvis kort lade tid. At det er brems er også et must synes jeg, da det er drit kjett og måtte vente på at drillen stopper og gå rundt før man får satt i en ny skrue/skiftet verktøy.. den veier også bare 1,5kg og har 26nm i moment. (14volt utgaven har 36nm)

Er det den pakka med masse bits, bor og dingser? Må jo være en suveren pakke til den prisen..

Er vel riktignok NiMh-batterier, men de holder så lenge de ikke blir liggende med lite strøm over lang tid.

Tror forøvrig ikke noen "kjente" verktøyprodusenter lager driller uten autostopp lengre.

Endret av kazzper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, det er ikke masse bits ved siden av, bare en sånn liten rund sak som det raska i sammen noe billig ræl i.. men er med lomme lykt og som sagt 2 batterier og lader. Også er drillen gummiert i motsetning til de som er enda litt billigre.

Av bits har jeg best erfaring med bacho privat. det settet i firkantet eske til 189kr rundt om.. På jobben går det mest i wurth da firma har avtale med de.. leverer ferdige "inserts" med masse bits som passer i wurth sine verktøy/sortimang skap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt i en tidligere tråd...1,25 liters pumpeflasker med Vitonpakning til 220 kr på felleskjøpet...2 års garanti B)

Har du en link til denne fra felleskjopet.no? Kan ikke finne den der jeg altså.. :huh:

--Vw Sharan 2.0 Tdi 170 HK 2013--

-- Vw  E Up 2015 --

-- Vw Touran 2.0 Tdi 170 HK 2011 varebil--

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du går inn til høyre der det står beholdning får du opp de forskjellige butikkene B)

FK butikken i Drammen

Felleskjøpet Agri

Adresse: Svend Haugs gate 5, 3013 Drammen

Tlf: 32 89 72 48

Fax: 32 89 72 25

Åpningstider: Mandag - Fredag 0800 - 1700, Lørdag 1000 - 1400

Endret av Hardstyler
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en tur på Torshov i dag, og fant noe tilbud på Microfiber til 10,- stykket:

DSC_0007-1.jpg

Kommer IKKE til å bruke den til å tørke bilen, men interiør etc.

DSC_0013-1.jpg

Kjøpte også denne, fin å ha til samme formål:

DSC_0008.jpg

Og det beste av alt... Billig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...