Gå til innhold

Skal, skal ikke, SV MC


Øyvind A S

Recommended Posts

God kveld godtfolk.

Skriver i dette forumet, sikkert om noe som har blitt skrevet om mange ganger. Men har nå spørsmålene likefullt.

Spørsmålene er enkle:

Er Swisswax Master collection verdt pengene?

Har det noe for seg hvis en ikke har maskin?

(Enda, skal en tur til GB ila vår, tidlig sommer, det er allerede lagt plass til en maskin og en masse MF i kofferten)

Er Shield et godt valg?

(Typisk brukt på en Skoda Fabia og Golf Plus, begge nye, Golfen er ikke levert enda, lyse farger på begge.)

Her skjønner dere sikkert hvorfor jeg har registrert meg her, nye biler, ny giv til vasking og TLC, men men, bedre sent enn aldri.

Jeg er litt i stuss, det er mye penger, men så er det liksom "alt" også. Har fått tak i the basics etter mye lesing her inne, men vet ikke om et slikt kit er way over the top.

Det blir gjerne å hoppe over noen steg, sånn i pris og slikt, men jeg har tidligere gjort det, hoppet over noen naturlige steg og kjøpt ting som er langt mer avanserte og kompliserte enn dagens evner skulle tilsi, men til slutt har jeg aldri angret.

Så håper noen kommer med noen gode råd slik at en bestiling kanskje kan sendes julenissen (les SV) også får jeg noe jeg ønsker meg til jul :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JensChristian

Jeg kjøpte Master Collection på OMS og har ikke angret. Det er en stor innvestering, men produktene er av svært høy kvalitet og svært drøye i bruk (foruten om skinnrensen), så du vil nok ikke angre :) Å kjøpe alle produktene hver for seg koster like mye som Master Collection, men da får du ikke med baggen. Skal jeg være ærlig vet jeg ikke hva jeg skal gjøre med baggen da alle produktene mine er plassert i hyller. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikkje maskinprodukter i master collection.

Her er det berre å slå til! Dette er kjempebra produkter! :)

Hugs vip koden og der er vel antagligt ekstra rabatt no pga ny hjemmeside. (sjekk swissvax her inne)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Jeg satt med samme dilemma da jeg virkelig åpnet lommeboken for detailing, og har brukt mange flere tusen på produkter enn en Master Collection koster. Sett i retrospekt burde jeg brukt pengene på en Master Collection med Shield, kjøpt maskin, poleringsmidler og pads utenom og latt det være med det. Nå sitter jeg atter en gang og lurer på Master Collection...

Hvis du har råd til det, kjøp den. Hvis ikke kommer du til å bruke mer penger på andre ting produkter som helt klart vil gjøre jobben, men du vil aldri klare å riste av deg følelsen av at du skulle kjøpt Master Collection med en gang. :)

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er å gå litt rundt grøten hvis du ikke kjøper det. Har du pengene og interessen tror jeg ikke det er en dårlig investering. Du får masse gode produkter i den pakken, og du kommer mest sansynlig til å kjøpe det meste av innholdet i en senere anledning uansett.

 

Asbjørnsen Automobilvaskeri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmsilset

Jeg kjøpte master collection ganske fort, og har ikke angret ett sekund :) Disse produktene har du i årevis til eget bruk. Shield er ett godt valg :)

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste at det muligens vil bli noen gode tilbud hos Swissvax i forbindelse med ny nettside og jul, så kanskje du får et godt tilbud der. Jeg vet i alle fall at jeg skal ha en slik bag en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker så mye for gode innspill, jeg skulle sikkert ha tenkt mer på det, men det ble en slik sak på meg idag, kjempegod pris og veldig god service fra Dag på PM.

Godt at jobben er treg med å utbetale overtid og at den kommer i desember.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Master er det smarteste du gjør, da slipper du den dyre veien opp til den, for du ender ofte opp der uansett :D

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyvind A S

Master er det smarteste du gjør, da slipper du den dyre veien opp til den, for du ender ofte opp der uansett :D

Etter å ha mottatt bagen i posten igår så skjønner jeg at jeg har gjort noe lurt. Får bare håpe evnene etterhvert står i stil til produktene, selv om det nok tar litt tid. Dog så kan kanskje mangel på evner dekkes over av gode produkter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...