Tom Christian

Vi venter på tester av SKIN og NOGLOSS??

Vi sendte ut endel gratis prøver, og venter på tester/bilder.

Hadde vært flott da vi ga bort produktet og spanderte frakt.

:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi sendte ut endel gratis prøver, og venter på tester/bilder.

Hadde vært flott da vi ga bort produktet og spanderte frakt.

:)

Selvsagt! Jeg har testet den på 2 biler og en scooter, tok bilder i helgen. Legger ut testen snart :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

Beklager at det har dratt ut fra min side. Den ene bilen røk da jeg fikk flasken akkurat for sent, og den andre bilen glemte jeg kamera på. Jeg har det i bakovet, så det kommer snart!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg beklager også; sykkelen jeg skulle ta ble satt i vinteropplag og så ble det plutselig fødsel...

Så langt har jeg brukt NOGLOSS på et sett matte felger, og resultatet ble bra, forarbeidet tatt i betraktning.

Kjapt oppsummert (og ja, jeg vet det er tynt), så ser det ut til å gi grei beskyttelse, beadingen er bra og mattheten i finishen er i høyeste grad ivaretatt. Jeg lover å få tatt noen bilder av dem og poste en litt bedre test i løpet av vinteren.

Ellers har jeg snakket med eieren av Harley Davidsonen og vi har en løs avtale om å ta sykkelen ut av soveposen sin i januar en gang, gi den en grundig vask og sette den inn med godstoffer. Det vil komme en test av dette også.

Igjen, beklager at det trekker ut. Jeg betaler gjerne for flasken og frakt grunnet håpløst fraværende tilbakemeldinger og tester; ta kontakt på PM isåfall.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

It will kåm. Må bare få somla meg til å gjennomføre interiør-pleien på svigers sine biler - blir vel i løpet av jula tenker jeg. Blir sammenlignings-test opp mot Raceglaze sitt skinnsett...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har lagt ut min test :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive