Hassel

Seal feed.

Har hørt i feltropet at Seal Feed'en deres er fin for å friske opp gummilister rundt vinduer.

Det jeg egentlig lurer på da er om denne gjør lista med smidig, for vinduet mitt er veeeeldig treigt når lista er tørr og fæl, men vis fukt på ruta går det normalt igjen. Er det slik at seal feed er produktet for det her? Og isåfall. Legger den igjen spor på ruta? :)

MVH Henrik :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil tro at SF er løsninga på problemet ditt, men om den lager stor på ruta di er jeg usikker på.

Det er hvertfall et fantastisk produkt.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nok produktrester på vinduet, men det er vel viktigst at lista blir svart og vinduet glir bra :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg slet dessverre med spor. Ble litt oljeflekker, Men tror nok det var pga påførings metoden. Blir mye søl når man bruker rett fra flasken, Men prøvde med en dråpeteller(?) og var mye lettere. Så kan hende at med riktig påføringsmetode, så slipper man det ihvertfall :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da får jeg prøve meg på det, ønskeliste til jul :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk det :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk det :D

Da er det jo bare å sette igang da :P

Listene på 240 er veldig lett å demontere og montere. Jeg gjorde dette for å lettere få rengjort de skikkelig.

Ta en titt i loggen min (Link)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

SF må jeg si er ett fantastisk produkt, jeg bare digger hvordan den forhindrer frysing av dører etter vask når det er kaldt! Ifjor var jeg uviten om Detailing, og desperat tørka jeg av listene med papir hver gang jeg hadde spylt av bilen, men allikevel frøs vannrester og jeg slet noen ganger litt med å få opp døra. Prøvde også silikonstift, men syntes ikke det hjalp så mye.

Men I ÅR er det noe helt annet! Har vaska bilen mange ganger i rundt 0 og jeg trenger ikke å tenke på listene engang - like lett å åpne hver gang, uansett. :D

Anbefaler deg å sette av deg å sette av litt tid om du skal ta alle dører og bakluke (+ evt. panserlister) skikkelig. Rens med Surfex HD eller Grime Reaper + lofritt papir i forkant, utrolig hvor mye dritt du får dratt ut av gummien. Jeg måtte gå over med nytt papir 2-3 ganger overalt for å bli fornøyd. TTT.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rens med Surfex HD eller Grime Reaper + lofritt papir i forkant, utrolig hvor mye dritt du får dratt ut av gummien. Jeg måtte gå over med nytt papir 2-3 ganger overalt for å bli fornøyd. TTT.

Har du merket noen forskjell med disse to?

Jeg kjøpte meg en dunk med CG GR men jeg vet ikke helt om det var noen god ide siden jeg har surfex uansett..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke fått testet GR sjæl ennå, akkurat det skrev jeg bare som et alternativ om han ikke har Surfex HD. Men har lest om flere som har testet GR på gummi med stort hell.

For min del synes jeg ren Surfex HD gjør en veldig god jobb, og jeg tenker jeg prøver 1:3 eller 1:5 neste gang, da jeg synes det fort blir dyrt og jeg tror det rengjør godt det også. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bruker GR til dekk og motorvask da jeg synes den løser opp mer møkk og trekker mer dritt ut av dekkene enn Surfex gjør. Hvis jeg hadde hatt to identiske flasker med GR og Surfex på og tatt en blindtest er jeg 100% sikker på at jeg ikke hadde sett forskjell på virkemåten på dekk, men til motorvask synes jeg GR er hakket sintere enn Surfex. Begge er da blandet ut 1:5.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er interessant siden surfex ofte blandes mye mer ut enn GR.

Nå må jeg tydeligvis gjøre en test :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive