Gå til innhold

Scholl produkter sammen med 3M puter


Øyvind G

Recommended Posts

Øyvind G

Vurderer å prøve litt Scholl produkter etterhvert og da lurer jeg på om det går greit å bruke Scholl sammen med 3M putene mine?

Vet det er mulig, men lurer på om noen har prøvd dette og kan si *ja* eller *du bør kjøpe andre puter til dette pga...*

Del gjerne din erfaring her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Putene fungerer bra om hverandre. Den heftigste cut'en synes jeg man får ved å kombinere. Grønn 3m på gul scholl pad. Bakdelen er grønn sin korte tid før den tørker, samt at den støvlegger 10kvm rundt bilen.

Jeg personlig er mye mer fan av scholl pads fremfor 3m side pads. Grønn 3m pad slites et veldig kjapt. Jeg synes de holder til knapt en bil. Gul scholl som er på samme cutnivå holder til utrolig mange biler, sant den tåler padwasher. Gul blir også myk og god å kjøre, på linje som en finnishpad. Lilla scholl er samme sak, men enda mykere å kjøre.

Dette er det jeg personlig har konkludert med.

Don't hate the player........ ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som at S30 iaff ikke er noe glad i myke puter, iaff min erfaring. Så til S30 ville jeg ha kjøpt Scholl-pute. Men S17 og S30 funker iaff gull med 3M sine puter og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

S30 funker knall på myke CG pads og MG pads. Både roterende og DA.

Kan være waffel mønsteret den ikke liker. ?

Det kan hende. Har ikke prøvd med annet enn scholl puter, og 3M sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er noe sammenheng med at når gul scholl blir myk, mister den cut? Jeg merker hvis jeg kjører hardt ett par panel blir den veldig myk. Pleier da og bytte pad ofte, og føler det cutter bedre igjen. Mener Bernhard delte enn erfaring rundt dette for en stund siden, men fant ikke tråden igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...