Gå til innhold

Washmitt's


kris1986

Recommended Posts

Har den ullmitten fra megs, synes å vaske med den er helt sykt digg.. for en gli! Meeeen.. før jeg kjøper noen ekstra, har dere prøvd noen andre? Lurer på f.eks hvordan den fra mothers er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Mothers sin har jeg og den har holdt en evighet, brukt masse, og du kan ikke se den er brukt.

Har ikke benyttet megs sin mitt, så kan ikke sammenligne den med noe.

SS har ull mitt de også, noen som har testet den?

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har den som kommer med Combobøtta fra Chemical Guys! Jeg er hvertfall veldig fornøyd med den! Suger til seg masse vann og holder gått på det, slik at den ikke "tørker" med en gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På anbefaling fra DW kjøpte jeg et par hansker fra Sheepskinshop. Da jeg fikk disse måtte bare guttungen få lov til å kose med den ene mitten først - ufattelig plush!

Hanskene var relativt rimelige, holder relativt greit, men jeg holder meg ennå til mikrofibermitten til Megs som en favoritt. En av grunnene er at at sauemittene er SVARTE! Megs mittene er som kjent hvite i utgangspunktet, og dersom jeg skulle være så uheldig å få med meg noe skitt som satt igjen i mitten vil jeg kunne se dette med en gang på megs mitten. Med saueskinnsmitten har jeg ingen kontroll... Så jeg kan anbefale disse mittene, men gi beskjed til butikken at dere vil ha dem i en annen farge enn svart dersom dere kjøper..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar.. Blir nok megs eller mothers på meg da..

(Prøvde en svamp dekket av Microfiber, synes handske var bedre enn svamp, så ble nesten litt skuffa.. hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en stund siden kjøpte jeg et lammeskinn på Ikea (Ludde). Har det liggende i sofaen, men tenkte på hvordan det ville være å klippe det opp og legge rundt en svamp eller noe. Det er veldig mykt og fint (og hvitt).

Hvis man er tøff trenger man kanskje ikke å klippe det i mindre biter heller, men bare kaster det gjennomvåte skinnet på bilen og drar av, hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Den tanken har streifet meg også når jeg har skult bort på det teppet der....

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...