Gå til innhold

TEST: Ferrobet Rustvask.


Bernhard

Recommended Posts

Det blei ut ført av et firma som også dreiv med bilpleie, mest noe teflon stoff. det var inne på bilpleie av delingen han henta felg rensen. Foresten eksisterer ikke sjappa lenger heldig vis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i dette emnet

  • truhaa

    12

  • Ferro-Bet

    12

  • Bernhard

    6

  • Ståle

    5

  • Admins

ok, drit i alupoleringa, det tipset tar jeg tilbake igjen ;)

Tor jeg hadde tilta om det var mine felger, men i og med de er opplakkert, kan de jo skylde på det da, men det er et stjerneeksempel på hva feil middle kan utgjøre av skader ja....

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felgene er ikke opplakert, men det var mine vinter felger. Det var middelet sin kryp effekt gjennom steinsprut sår som gjore at han Ikke fikk spylt alt bort, samt at lakken binner ikke like godt på høyglanspolerin pga det ikke kan grunnes. Klarlakken løsnet å kunne dras bort i store flak akkurat som solbrent hud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

huff, ikke noe morro det.... som flass? "thats a keeper" for de som har sett Austin Powers filmen....he he

  • DCN Poeng 1

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Hei.

Gøy å se at Ferro-Bet Rustvask har skapt litt debatt her på siden.

Jeg som Sales Manager for Ferro-Bet har jobbet lenge for at verden skulle få øynene opp

for hva Rustvasken er god for. For dere som vil lære mer vil jeg be dere titte innom på

www.ferro-bet.no Her kan du lese tester, se ABC i bruk osv osv....

Håper også dere komenterer på Forumsiden vår dersom dere har ris eller ros.

Da ønsker jeg alle autofile en flott vår med tørre veier og lite salt, og en sommer med bare sol.

A/S Ferro-Bet
Jan Magne Andreassen


Tlf: +47 33770470
Mob: +47 92055467
Fax: +47 33770205

Send meg e-post

Hjemmeside / Homepage
http://www.ferro-bet.no
Vår Youtube side

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

he he.... hyggelig å se en representant fra Ferro-Bet her da. brukte rustvask faktisk ved siste vask jeg og fant ut at den er greit sterk da den svir på hendene.. men effektiv er den, Universal vasken dere har er enda mer "universal"..

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg ble tippset om denne siden, og måtte jo da melde oss inn.

Som selger er det veldig greit å kunne finne slike steder, var mye spennende lesning her.

Markedet er så fult av produkter at man umulig kan få prøvd alt, da er det fint å lese tester gjort av andre.

Dere burde prøve å profilere denne siden litt mer, for var MYE nyttigt å lære her.

Når det gjelder Ferro-Bet Rustvask er den meget sterk. Som jeg har lest i noen poster her og som vi også

anbefaler sterkt, er å bruke Rustvasken til de ekstreme tilfeller og Ferro-Bet Degreaser (universalvask) til "hverdags".

Ser dere har en konkuranse gående nå vedrørende skittne biler!

Om noen finner det for godt å vaske bilen med Ferro-Bet Rustvask og Ferro-Bet Degreaser,

ville jeg veldig gjerne få legge bildene ut på hjemmesiden vår også. Kunder liker aller best tester gjort av andre kunder

og ikke bare av "skrytende" selgere ;)

Legger ut bildeserien som Bernhard tok med Rustvasken vår (med hans tilatelse!) i løpet av helgen håper jeg.

God helg ønskes fra

A/S Ferro-Bet

Jan Magne Andreassen

www.ferro-bet.no

ferrobet@online.no

A/S Ferro-Bet
Jan Magne Andreassen


Tlf: +47 33770470
Mob: +47 92055467
Fax: +47 33770205

Send meg e-post

Hjemmeside / Homepage
http://www.ferro-bet.no
Vår Youtube side

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petter

Hvordan er det å bruke rustvasken på lakk? Har en hvit kassebil i nærheten her som det har rent rustfarget vann fra bak listene...

Hvordan er da denne mot lakken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferro-Bet
Hvordan er det å bruke rustvasken på lakk? Har en hvit kassebil i nærheten her som det har rent rustfarget vann fra bak listene...

Hvordan er da denne mot lakken?

Ferro-Bet Rustvask er laget for å fjerne rustrenner på maling / lakk. Som du kanskje vet er Rustvasken svært sterk, dvs at man skal bruke den med innsiden av hode. Har bilen rustrenner vil noe av lakkens egenskaper være svekket da rusten koroderer toppen av lakkstrukturen.

For å fjerne rustrenner på lakk er dette fremgangsmåten:

For å unngå søl på lakk som er ren, ville jeg påført Rustvask med fille.

Skrubb inn området med rustrenner.

La virke 2-5 min (du må selv avgjøre hvor lenge du vil la Rustvasken jobbe ut fra mengde rust på lakk)

Skyll av med rikelig mengde vann!!

Er det rester av rust igjen, gjenta prosess.

Det er bedre å skylle av Rustvasken en gang for mye, enn en gang forlite.

Etter en slik behandling vil jeg annbefale å vokse bilen for å beskytte lakken igjen.

Dette er en meget effiktiv behandling for fjerning av rustrenner!

Lykke til.

MVH

Ferro-Bet

A/S Ferro-Bet
Jan Magne Andreassen


Tlf: +47 33770470
Mob: +47 92055467
Fax: +47 33770205

Send meg e-post

Hjemmeside / Homepage
http://www.ferro-bet.no
Vår Youtube side

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Dette ser svært interessant ut.

Kan ikke finne noen som selger dette i Møre&Romsdal, finnes det forhandler der, eller noen steder det er mulig å bestille produkter på nettet ?

Mvh

Ståle :)

Ferro-Bet Rustvask er laget for å fjerne rustrenner på maling / lakk. Som du kanskje vet er Rustvasken svært sterk, dvs at man skal bruke den med innsiden av hode. Har bilen rustrenner vil noe av lakkens egenskaper være svekket da rusten koroderer toppen av lakkstrukturen.

For å fjerne rustrenner på lakk er dette fremgangsmåten:

For å unngå søl på lakk som er ren, ville jeg påført Rustvask med fille.

Skrubb inn området med rustrenner.

La virke 2-5 min (du må selv avgjøre hvor lenge du vil la Rustvasken jobbe ut fra mengde rust på lakk)

Skyll av med rikelig mengde vann!!

Er det rester av rust igjen, gjenta prosess.

Det er bedre å skylle av Rustvasken en gang for mye, enn en gang forlite.

Etter en slik behandling vil jeg annbefale å vokse bilen for å beskytte lakken igjen.

Dette er en meget effiktiv behandling for fjerning av rustrenner!

Lykke til.

MVH

Ferro-Bet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferro-Bet

Om du forhører deg hos din lokale fargehandel, være seg Fargeriket, Farveglede, Montèr, Optimera ol.

Byggmakker og Maxbo kan også være behjelpelig (om selgeren bak disken er en trivelig person. Vi har ikke en kjedeavtale med disse to, men mange handeler direkte hos oss).

Får du problemer så er det bare å ringe meg, så skal jeg se om vi ikke finner en forhandler nær deg.

Tlf: 33770470

MVH

AS Ferro-Bet

Jan Magne

A/S Ferro-Bet
Jan Magne Andreassen


Tlf: +47 33770470
Mob: +47 92055467
Fax: +47 33770205

Send meg e-post

Hjemmeside / Homepage
http://www.ferro-bet.no
Vår Youtube side

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferro-Bet
Eller så kan jeg sende deg litt produkter også hvis du ønsker det...

Kjekt med selgere som går den ekstra distansen for å få tilfredstilte kunder. Vil bare gjøre opmerksom på at 99% av Ferro-Bet sine varer er ADR-belagte.

Dvs. at de ikke kan sendes med Posten, men må gå med f.eks Tollpost ol.

MVH

AS Ferro-Bet

Jan Magne

A/S Ferro-Bet
Jan Magne Andreassen


Tlf: +47 33770470
Mob: +47 92055467
Fax: +47 33770205

Send meg e-post

Hjemmeside / Homepage
http://www.ferro-bet.no
Vår Youtube side

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

OUPS... ADR? ikke post? var ikke obs på at det var noe som het det..

Torshov har vel de? er ikke de i møre og romledal da?

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OUPS... ADR? ikke post? var ikke obs på at det var noe som het det..

Torshov har vel de? er ikke de i møre og romledal da?

Nope...

her er det visst Bilxtra & Mekonomen sitt "kvartal" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferro-Bet
Nope...

her er det visst Bilxtra & Mekonomen sitt "kvartal" :)

Hvor i Møre og Romsdalen bor du da? Skal nok klare å spore noen forselgere opp for deg.

A/S Ferro-Bet
Jan Magne Andreassen


Tlf: +47 33770470
Mob: +47 92055467
Fax: +47 33770205

Send meg e-post

Hjemmeside / Homepage
http://www.ferro-bet.no
Vår Youtube side

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Molde ser det ut som.

Det stemmer det... :)

Fatter ikke at ingen fører ferro-bet produkter i molde, kan ikke alltid ha vært slik alt mens min far stadig vekk sverger til

"ferro-bet" - og kommer dragende med en brun boks fra "noen-og søtti engang" som han kliner på alt av metall før han

finner frem den like besvergede sannheten "bengalakk" og pensler oppå der igjen :D (ikke bil altså)

Endret av smellycat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor i Møre og Romsdalen bor du da? Skal nok klare å spore noen forselgere opp for deg.

Blir glad om du tipser meg om noen som kan selge ferro-bet produkter til meg i molde området.

mvh

ståle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...