Gå til innhold

Noen på Sørlandet med greenclean?


iMAGINE

Recommended Posts

Heisann, skulle gjerne hatt litt greenclean litt kvikt.

Noen i området Arendal, Lillesand, Kristiansand f.eks. som kanskje vil være villig å selge meg litt fra de sitt lager? Kjøper gjerne en halvfull flaske om jeg slipper betale full pris.

Eller evt. noen som vet om jeg får tak i det i butikk?

Endret av iMAGINE
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har MEG APC, funker på samme måte som CG greencleen, den har jeg brukt til til interiørrens med godt resultat, kan kjøpe opp til et par liter av meg i Arendal. tlf: 90797711.

Endret av cesandberg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har MEG APC, funker på samme måte som CG greencleen, den har jeg brukt til til interiørrens med godt resultat, kan kjøpe opp til et par liter av meg i Arendal. tlf: 90797711.

Sendte deg en melding jeg.

Skal ha til interiør ja. Regner med at megs carpet cleaner og MEG apc er det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker vennligheten på dette forumet! Hadde ikke trodd å få så mye hjelp :)

Takk Are G, men fikk tilbud av cesandberg på MEG APC i Arendal. Så tror ikke jeg gidder kjøre 2 timer bare for GC.

Men takk alle sammen, setter pris på at dere prøver å hjelpe ut en felles bil entusiast :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer til å lage en tråd om det utrolige vaskeprosjektet mitt! Har vært ganske overraskende til nå, så kan være morsomt å dele :)

Stikkord til nå: Mugg og en illeluktende formue.

  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Litt gammel post, men tillater meg å spørre her om noen har litt CG Green Clean de kan avse. Har til nå kun brukt Megs APC, men etter å lest mye positivt om Green Clean kunne det vært artig å testet den opp mot Megs APC på rens av seter i arbeidsbilen ;-). Jeg betaler selvsagt for produktet og ev. frakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...