Gå til innhold

Princess V42 Kort sammendrag!


Spernesn

Recommended Posts

Hei godt folk!

Kom på at jeg tok en aldri så liten jobb i fjor våres som knakk meg å detailing gløden jeg hadde. Har bare gjort småjobber etter dette.

Klokka inn nesten 100 timer på denne lille jolla:S

Er ikke så flink på å lage slike fine forklaring osv men skal hvertfall dele noen bilder, pluss noe forklaring.

Jeg skulle ta både skrog pluss overbygg med targabøyle osv ALENE..

Båten hadde vært polert året før av en som eier sa ikke hadde så veldig take på det greine her

Det var dette som møtte meg når jeg fikk rigget opp lys, stilasje osv:

DSC00315.jpg

Jeg tenkte, dette må være lett å få bedre så jeg tro til. Som viste seg at det med at jeg kunne få hvertfall litt bedre skulle bli vanskelig.. Testing testing testing

Alt jeg prøvde tørret ut eller brant seg sykt godt fast. (Har ikke noe flere bilder av det pga jeg ble nedbrudt)

Sendte så mail til Dag hos Swissvax å sa at jeg måtte ha det som "vaalergarasjen" hadde prøvd på Draco'n sin. Pakken kom to dager etter med SW Marine voks + CFP til glecoat, DA begynte ting å gå fremover!

DSC00333.jpg

Så time etter time etter time gikk med, men nå ble det faktisk noe ut av det!

DSC00340.jpg

NOE bedre ble det, så jeg så meg fornøyd, eiern ble også MEGET fornøyd.

Har egentlig bare slike småbilde til så legger disse ut

DSC00339.jpg

DSC00338.jpg

DSC00349.jpg

Så etter mange timer med slit ble den omsider ferdig

DSC00353.jpg

DSC00354.jpg

Ble kort dette her, men men. Forhåpentligvis så kommer det flere tråder utover, gløden har begynt igjen!

Anbefaler alle med båte å kjøpe disse to produktene, er heeelt overlegent rått forhold til s03 osv på glassfiber.

Legg gjerne negative / positive komentarer!

Mvh Spernesn

  • DCN Poeng 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Litt flater det der ja... kan fort gå lei om det blir for mye også..

Uansett så det ut som det ble bra dette da.. :)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Satan her var det nok å ta tak i.. Du skulle jo ringt litt rundt Jonas, vi er jo ganske mange i Østfold som sikkert hadde tatt i ett tak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedlelig når man MÅ gjøre ting i så stor skala. Er liksom bedre å småpusle i sitt eget tempo når man vil.

Kjenner det selv når det begynner å bli kaldt ute, er ikke like gøy når det blir kaldt, tungt og kjedelig. Det blir forsåvidt verdt det når man ser glansen på bilen etterpå :wub:

Lykke til videre, ta noen kosejobber så kommer nok gløden tilbake skal du se.

 

Asbjørnsen Automobilvaskeri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for tilbakemelding og kred for å ta en slik jobb! Skjønnte det ikke før jeg sto der med en roterende flex, medium pad og ikke fikk til med NOEN ting. Prøvde alt fra Meguairs til Scholl. Så kom det heldigvis en liten SW engel med to ting til meg!

Produkter gikk det ikke så mye av egentlig. Brukte vel el halv CPF flaske 1/4 voks :)

Berhard: Jeg tenkt ikke så langt, var så langt nede da så du aner ikke altså. Men prøve å få kommet igang nå utover litt igjen!

Skal prøve å ta noen kosejobber nå utover ja, så kommer nok gløden tilbake! Vet den ligger baki der ett sted!

Ja mulig det også, han er ikke vond å be når det gjelder at han slipper stell av den! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...