Gå til innhold

Meguiar's Ultimate Quick Detailer vs Quick Wax


Simen

Recommended Posts

Er det stor forskjell på Meguiar's UQD og UQW? Hadde tenkt til å bestille UQD hos BS Bildeler, men de har bare QW inne nå... Fant ikke noen samenligninger av de to her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UQW er laget primært for beskyttelse, den skal ikke brukes på overflater som det er fingermerker og støv på, det er liksom der UQD faller inn..

Begge ser bra ut og varer lenge, men jeg synes at UQW er hakket bedre både på utseende og holdbarhet!

UQD er biilligere i form av at flasken er større.. Sonax sin sprayvoks ser også veldig bra ut og er holdbar, men liker mer hvordan UQW er å bruke på tørre overflater (bruker kun Sonax sin på våte overflater når jeg skal tørke bilen)

Det er min erfaring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar folkens. Men tror det blir UQD, til bruk etter vask, på beskyttet bil. :) Virka som at den er genial til biler med beskyttelse på, men ikke noe særlig på ubeskytta biler?

BilXtra pleier å ha UQD de fleste steder.

Okei, da blir det en tur dit etterpå. Håper bare ikke det blir altfor dyrt! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UQD er en av de beste QD jeg vet om, har brukt den siden den kom ut. Er vanvittig beading etter behandling av lakken med den og lukter tyggis! Min favoritt egentlig. Svakheten på disse er sprayeren, som ofte ryker fort.

UQW er også fin, bruker den i vinterhalvåret etter vask. :)

a3f18395.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...
  • 1 year later...

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...