Gå til innhold

Må da bli riper av slikt?


Krisse

Recommended Posts

Riper... og hjerteinfarkt. Ihvertfall på meg, hvis det hadde vært min bil.... de moroklumpene der skulle fått f.eks ommøblert veskene sine. Det hadde vel skapt minst like mye frustrasjon av typen "mæn duuuuu... eg var sikker på at eg hadde lagt siste KK hær i lommen eg.....??!?!?" eller "nei for.... tror du ikke at eg må ha forlagt framhjulet til sykkelen du? Eg finn det ikkje i vesken min hærrrrr"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en grunn til at et av DCN's klistremerker sier "Eyes don't leave fingerprints".....

For meg personlig er det uaktuelt at noen skal bruke bilen min som en practical joke mot meg. Practical jokes er morsomt det, men ikke om det "går ut over" bilen min, huset mitt eller familien.

'21 Lexus UX 300e / '14 Lexus GS 300h [Solgt] / '11 Lexus CT 200h [Solgt] / '06 Lexus IS 220d [Solgt] / '99 Lexus IS 200 [Solgt] / '84 Toyota Corolla [Kondemnert]


Lexus - The Passionate Pursuit of Perfection

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bilen helt rein, så ser jeg ikke det store problemet. Plasten ligger da stille på bilen.

På bildet ligger den stille ja... Men den skal jo ha blitt dratt over lakken når de tok den på, og av.. En bil som står ute pleier heller ikke å være helt ren ;) Jeg hadde klikket hvis dette hadde skjedd meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Grøss... Bare folk parkerer innenfor min "private sone" på parkeringa på jobben får jeg stressnykker...

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grøss... Bare folk parkerer innenfor min "private sone" på parkeringa på jobben får jeg stressnykker...

X100 opphøyd i tredje på den. Folk lurer på om jeg er gal som ikke drar i butikken før ti på elleve :shocking2: På Sandvika storsenter har jeg fått "egen" parkeringsplass dekt av folketrygden pga. stressrelaterte plager...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

X100 opphøyd i tredje på den. Folk lurer på om jeg er gal som ikke drar i butikken før ti på elleve :shocking2: På Sandvika storsenter har jeg fått "egen" parkeringsplass dekt av folketrygden pga. stressrelaterte plager...

X2 er av og til ute og sjekker bilen min når jeg er kjøpesenter, trening og slikt. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt å gjøre det sjæl. Dama ville sagt at jeg er overnervøs, mens jeg ville bare sagt at jeg passer godt på bilen min. :)

Godt å høre at det ikke bare er jeg som er sykt redd for uforsiktige folk/dyr i nærheten av bilen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dobbeltparkering er grusomt.

Hva med å parkere litt lengre vekk fra inngangen ?

Verste jeg ser er folk som står på tvers av plassene eller på handikapplassene for å spare bilen sin, men de må på død og liv stå rett ved inngangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dobbeltparkering er grusomt.

Hva med å parkere litt lengre vekk fra inngangen ?

Verste jeg ser er folk som står på tvers av plassene eller på handikapplassene for å spare bilen sin, men de må på død og liv stå rett ved inngangen.

Jeg parkerer for det meste i p-hus eller på større parkeringsplasser, avstanden til inngangen påvirker fint lite alle idiotene som på liv og død skal parkere 2 cm fra min bil, smelle opp dørene og prøve og presse ut unger, barnevogner og gud vet hva.....

Skjønte ikke det argumentet med avstanden til inngangen, har jeg missforstått noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sigmund S Dy.

Skjønte ikke det argumentet med avstanden til inngangen, har jeg missforstått noe?

Jepp. På Norges tidligere(?) største handlesenter er vi titt og ofte. Til og med på lørdager har jeg ikke opplevd å ha noen parkert vedsiden av meg grunnet jeg har parkert ett stykke vekke fra inngangen samt i 1.etg i parkeringshuset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke tilfelle i denne delen av landet ihvertfall, på lørdager er det omtrent ikke mulig å finne parkering, derfor dobbelparkerer jeg med god samvittighet på hverdagene for å være på den sikre siden, og holder meg unna kjøpesentre på lørdager.

Hater å stå i kø :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Parkerer så langt unna jeg kan jeg når jeg er på varehus eller parkeringshus... bedre å gå 5 min en å få en bulk i bilen.. Å parkere ved siden av biler med ole brum solskjermer skjer ikke, da er det garantert kids som skal inn igjen i bilen, og ikke alle er så oppdratt til å ta hensyn til andres biler som de to barna jeg har her...

Kona derimot, hun skal gjerne kjøre bilen inn på kjøpesenteret har jeg følelsen av..

Finner jeg ikke skikkelig parkeringsplass snur jeg og tar det en annen dag..

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Parkerer så langt unna jeg kan jeg når jeg er på varehus eller parkeringshus... bedre å gå 5 min en å få en bulk i bilen.. Å parkere ved siden av biler med ole brum solskjermer skjer ikke, da er det garantert kids som skal inn igjen i bilen, og ikke alle er så oppdratt til å ta hensyn til andres biler som de to barna jeg har her...

Kona derimot, hun skal gjerne kjøre bilen inn på kjøpesenteret har jeg følelsen av..

Finner jeg ikke skikkelig parkeringsplass snur jeg og tar det en annen dag..

Det er bare en bil som står så langt unna alt og alle på buskerud storsenter. Laaaangt utpå en plass helt alene står det som regel (hvis veldig fint vær) en rød Evo.. :P

'18 Mitsubishi Outlander Phev

'17 Toyota Hilux dCab (firmabil)
'10 Ford Focus "wrc" 2.9L Evo, rallycross

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...