Tonyl

Vinterklargjøring og fjerner riper på lakken.

Hei

Mens jeg var på jobbreisen skulle kona være greit mot meg og tok bilen til håndvask hos en av disse 99kr vaskesjappen. Resultaten jeg oppdaget idag var at bilen har masse små og "store" riper. Ser ut som det har blitt behandlet med sandpapir. Vet ikke hvor stort oppfang det er siden jeg oppdaget dette i lyset fra garasjeanlegg. Jeg gråt nesten da jeg oppdaget ripene rundt bilen, siden bilen er ble kjøpt ny i sommer.

Lurer på om noen av dere proffer kan ta på dere en oppdrag for meg? Å få korrigert lakken (fjerner noe av ripene) og lagt på lakkforsegling. Bilen trenger bare å få gjort noe utvendig. Jeg betaler selvsagt for jobben dere gjør. Siden bruker bil til daglig så passer det best for for meg en lørdag eller søndag.

Jeg holder til i Oslo og har ikke egen garasjen for å få jobben gjort. Kan kjøre til der jobben skal gjøres. Aktuelle steder for meg er da Asker-Oslo-Lillestrøm og ut mot Holmlia retningen. Bilen er en A6 sedan 2012 Havannasort.

Håper dere kan jeg hjelpe meg å få rettet opp skjønnheten til bilen.

Endret av Tonyl
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er surt det der ja!

Det er ein eigen "Jobb ønskes utført" tråd her på forumet

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok. Noen som kan vise meg hvor jeg kan slette denne tråde eller flytter dit den hører hjemme? Ser at jeg har postet den på feil sted.

Endret av Tonyl
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive