Gå til innhold

Fjerning av spy


kjetild

Recommended Posts

Hei alle. elsdstemann hadde et noe ugreit uhell i bakset i dag. Oppkast. Og ikke lite. Har fått bort en god del, men noe har nok kommet inn under trekket. Det er skinnseter der, men med perforeringer i sitteputa, og der er det nok litt igjen. Samt at beltet fikk en ordentlig dynk.

Har prøvd med greenclean, både blandet i 1:10 og ublandet, men det tar ikke på langt nær allt.

Noen som har noen heite tips, så tar jeg i mot med takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et tips vi fikk da jeg gikk på taxiskolen var å dynke setet med kondensfjerner fra bensinstasjon e.l., lukke alle dører og la det stå i 10-15 minutter før man lufter skikkelig etterpå. Det skal i hvertfall ta lukta.

Om det er et særlig populært triks her inne tviler jeg på, men det skal nå funke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et tips vi fikk da jeg gikk på taxiskolen var å dynke setet med kondensfjerner fra bensinstasjon e.l., lukke alle dører og la det stå i 10-15 minutter før man lufter skikkelig etterpå. Det skal i hvertfall ta lukta.

Om det er et særlig populært triks her inne tviler jeg på, men det skal nå funke. :)

Sk

Et tips vi fikk da jeg gikk på taxiskolen var å dynke setet med kondensfjerner fra bensinstasjon e.l., lukke alle dører og la det stå i 10-15 minutter før man lufter skikkelig etterpå. Det skal i hvertfall ta lukta.

Om det er et særlig populært triks her inne tviler jeg på, men det skal nå funke. :)

HMMM, kondensfjerner på skinnseter, det er jeg litt usikker på..

men, for all del, allt er bedre enn spylukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet ikke jeg om du har våtsuger, hvis ikke er vel nå et godt tidspunkt å skaffe seg en på ;)

Har aldri prøvd meg på oppkast, men GreenCleen ser jo ut til å gjøre vei i vellinga ofte så det er vel bare et spørsmål om å sause på og få sugd det opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Viktig å fjerne ALT av rester, den minste lille bit lukter.. så kan du få ut settene (pleier å være greit) så ville jeg gjort det, få tatt under sete også.. Brukt Scholl spam her til vask og det fjerner mye drittlukt uansett hva det er..

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ja, stor overflate er bra, men ikke ha altfor høye foråpninger til dette trikset.

Jeg prøvde å sette ut flere små tallerkner med eddik for å trekke røyklukt ut av en bil.

Resultatet ble at alle tallerknene luktet røyk som bare f... i lang tid etterpå og enda værre: bilen lukta sur eddik OG røyk en stund fremover...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...