AcciDabbi

Noen erfaringer med Lake Country pads?

Jeg er litt intressert i å prøve litt forskjellige pads til neste sesong.. Tenkte om jeg kansje skulle bestille meg noen Lake Country pads fra Autogeek.net.

Er det noen som har prøvd disse? Eksempel den gule cutting-pad'en.. Er det noe futt i denne? :P

gztx66bn.jpg?1300406423

Jeg vet at dette egentlig er pad's beregnet for DA maskin, men har fått med meg at de skal virke godt på roterende også. Så her vil de bli brukt på begge deler..

Er det noen som har gode argumenter for og imot disse?

Hvis dere er intressert i å lese litt mere om disse står det en del på linken under :)

http://www.autogeek.net/ccs-5-5inch-foam-buffing-pads.html

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har brukt de gule lake country padene, med Makita og Flex roterende.

Det er mye cut i den gule paden, liker den godt. :)

Men jeg kan ikke si noe om holdbarheten enda, kun brukt de på to eller tre biler.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Liker pads med mye kutt :P

Brukte du 5,5" eller 6,5"? Jeg ser at de har noen som er 7" og 8", men jeg synes de blir så aaaalt for store.. Kansje greit på panser og tak, men så er ikke Scholl bakplata mi stor nok heller.. :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bruker 5,5 " pads, det funger meget bra med Scholl bakplaten.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har brukt den gule 5,5 " på DAS6 PRO, har tatt godt den. Holdbarheten er det for tidlig å si noe på, men god pute å kjøre med

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har testet den gule og sorte spotpaden...meget fornøyd. Kommer til å kjøpe flere :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lake country lager knallhode pads for både da og roterende. Eneste jeg ikke liker er holdbarheten på kompressor-serien, men den yter bra på alt annet.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har også brukt Lake County CCS 5,5 pads veldig mye i kombinasjon med DA DAS-6.

Har både gul, oransje, blå og grønn, men har kjørt særskilt mye med oransje.

Mitt inntrykk er at dette er gode og velfungerende pads med MEGET god holdbarhet.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har brukt en del hvit og gul LC pads på roterende, og de funker bra og tåler en støyt, men de orange synes jeg var alt for stiv til tross for at de er "finere" enn de gule.

Dog ble disse kjøpt i 2007 så det kan jo ha skjedd noen endringer..

Endret av trogha
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er nok noe innhabil på dette punktet, men jeg fikk inn noen LC CSS pader på lager både i 4" og 5,5" og prøvde litt med alle putene forrige helg.

Likte putene veldig godt, og jeg kommer til å fortsette å bruke disse fremover.

Prøvde 5,5" både på roterende og på min Buff Daddy DA maskin samt 4" på roterende.

Når det gjelder holdbarheten er det for tidlig for meg også å si noe da jeg kun har fått prøvd de på en bil ennå.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se der ja.. Bare positive tilbakemeldinger.. :fun:

Da blir det nok Lake Country som får prøvd seg her i 2012.. ;)

Var det noen som merket noe effekt av disse "css-hullene" i pad'en? Disse skal jo samle opp overskudds-middel og fordele ut når det trengs.. Hørtes jo veldig bra ut, hvis det virker.. :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive