Gå til innhold

Fløtepusen Bernhard har blitt Turtlewax tilhenger.


Tommy

Recommended Posts

hmsilset

Stilig. Får dra innom Statoil etterpå da, 60 kroner for et godt produkt anser jeg ikke som mye. Men har du Glassforsegling hmsilset?

Jeg har glassforsegling ja.Har ikke funnet ut om den blir svekket.Ikke sikkert jeg finner det ut heller på en stund.Tror jeg finner frem vinterbilen snart.

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt å se at en reklame for Mr. B selger TurtleWax produkter selv om det aldri var meninga :P Så når jeg skal selge bilen min skal jeg ha ett bilde av en barsk Mr. B på siden av bilen :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har glassforsegling ja.Har ikke funnet ut om den blir svekket.Ikke sikkert jeg finner det ut heller på en stund.Tror jeg finner frem vinterbilen snart.

Alright, skjønner. Da får jeg bare gjøre meg opp erfaring selv i vinter da. :)

Morsomt å se at en reklame for Mr. B selger TurtleWax produkter selv om det aldri var meninga :P Så når jeg skal selge bilen min skal jeg ha ett bilde av en barsk Mr. B på siden av bilen :) hehe

Vel, for min del hadde jeg planer om å kjøpe inn denne før jeg så denne tråden. Men Bernhard snakka vel om dette produktet tidligere ja, og jeg fikk inntrykk av at det var noe for meg.

Ice Remover er hvertfall kjøpt inn nå, men jeg fikk en trang til å helle det over på en skikkelig flaske, og bare skrive "Ice Remover" på, da jeg har bare dårlige assosiasjoner med TurtleWax og forbinder det merket så til de grader med en mann i gata som gjør stort sett alt feil. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...