Gå til innhold
rel0ad

Opplæring på i kristiansund\ molde omheng?

Recommended Posts

hmsilset    3 830
hmsilset

Ta med en bil, så har jeg resten :) Er 1 time lengre hit da, men er her om ingen andre kan.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
rel0ad    0
rel0ad

når starter du igjen da? lærer du bort? eller tar du kun på deg jobber? pris?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Knutis    756
Knutis

Har ikke bestemt meg for om jeg skal fortsette neste år, men normalt starter jeg på igjen i mars/april.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
rel0ad    0
rel0ad

Oki, kanskje jeg spørr deg til neste år da

Ta med en bil, så har jeg resten :) Er 1 time lengre hit da, men er her om ingen andre kan.

oi, så ikke deg jeg, høres jo bra ut, jeg blir vel ferdig med bilen i feb, så da tar jeg nok turen:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
hmsilset    3 830
hmsilset

Er bare å komme om du vil lære, og få bilen strøken :) Synest det er morsomst å holde på sammen med 1-2 stk.Pris trenger du ikke å tenke på en gang.Jeg er så billig at jeg skulle vært tvangsinnlagt ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
rel0ad    0
rel0ad

haha, høres nesten for godt ut til å være sant:) men jeg ser fram til det jeg, hva bruker du av merke på produkter?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
hmsilset    3 830
hmsilset

haha, høres nesten for godt ut til å være sant:) men jeg ser fram til det jeg, hva bruker du av merke på produkter?

Jeg bruker kun det jeg liker, som Scholl,flex,Swissvax osv :) Sjekk tråden min som jeg oppdaterte i stad.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
garrett_T4    23
garrett_T4

Hvis det er Kristiansund du bor i så er det ikke lange veien hit heller om du har lyst :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
hmsilset    3 830
hmsilset

http://www.detailers...036#entry211036

denne du tenker på? skal se når jeg kommer hjem, da så å si ALT er sperret her på jobben, å får ikke sett bildene:)

Nei, dette er fra en kjapp shine for ett par rmnd siden. Her er den.Ser produkter på side 1-2-3.

http://www.detailersclub.no/forum/topic/7385-hans-martins-samlingetter-21-mndaktiv-detailing/page__st__40

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
rel0ad    0
rel0ad

Hvis det er Kristiansund du bor i så er det ikke lange veien hit heller om du har lyst :)

Hva priser har du? opplæring mulig?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
garrett_T4    23
garrett_T4

Til vanlige kunder er det prisene til Scandicshine som gjelder, men vi skal alltids finne ut noe :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
rel0ad    0
rel0ad

Høres bra ut, men da har jeg jo forskjellige plasser her, bare å ha seg utti garagjen å gjøre ferdig bilen:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Magnus Blindheim Meringdal    0
Magnus Blindheim Meringdal

Er bare å komme om du vil lære, og få bilen strøken :) Synest det er morsomst å holde på sammen med 1-2 stk.Pris trenger du ikke å tenke på en gang.Jeg er så billig at jeg skulle vært tvangsinnlagt ;)

Du holder til på Åndalsnes du el?

jeg skulle gjerne ha fått et lite kurs med deg :) Kanskje vi kan avtale nærmere ut på nyåret.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
hmsilset    3 830
hmsilset

Er bare å si fra, så ordner vi en dag :) Ja,holder til på Åndalsnes.Driver mest med dette på arbeidsplassen min om vinteren.

Endret av hmsilset

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
hmsilset    3 830
hmsilset

Kan jeg spørre hvor du jobber? :)

Meg? Det ju kann, men then i have tu kill ju :P Jobber på Plasto, ved stadioen.Like ved fullt av bensinstasjoner og vaskehaller :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig